網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我走指南路-Hey Girl
2020/01/11 12:22:35瀏覽103|回應0|推薦0

作詞:牛淳安
作曲:牛淳安
編曲: 我走指南路 WalkingDownZhinanRoad

Hey girl you should look into the mirror at your face(嘿女孩,你應該對著鏡子照鏡子)
Let’s put on a smile that will never turn fake(讓我們露出永不假的微笑)
Hey baby hey hey baby(嘿寶貝嘿寶貝)
Why don’t we go the the lake, some other day(為什麼有一天我們不去湖上)


I’ll bring my book and you’ll bring yours let’s slow down the pace
(
我帶上我的書,你帶上你的書讓我們放慢腳步)
Duuduluduu all the time we can waste(我們總是在浪費Duuduluduu)
Hey baby hey hey baby(嘿寶貝嘿寶貝)
Picture our perfect date, in the old fashion way(用老式的方式想像我們完美的約會)


One, two, three, four, five(一二三四五)
You will realize(你會意識到)
I’m always by your side(我一直在你身邊)
Just say(說啊)
One, two, three, four, five(一二三四五)
I can’t deny(我不能否認)
I’m in love with you(我愛上你了)
Since the first sight(自一見鍾情)


Hey girl, you should look into the mirror just in case(嘿女孩,你應該照鏡子,以防萬一)
“You are the fairest of all” it will say(它會說“你是最公平的”)
Hey baby, hey hey baby(嘿,寶貝,嘿,寶貝)
Why don’t we go the lake, some other day.(為何有一天我們不去湖邊。)


I’ll sing a song you’ll dance along(我會唱一首你會跳舞的歌)
Let’s slow down the pace(讓我們放慢腳步)
Duduluduu, all the time we can waste(Duuduluduu,我們一直都在浪費)
Hey baby, hey hey baby(嘿,寶貝,嘿,寶貝)
Picture our perfect date, in the old fashion way(用老式的方式想像我們完美的約會)


One, two, three, four, five(一二三四五)
You will realize(你會意識到)
I’m always by your side(我一直在你身邊)
Just say(說啊)
One, two, three, four, five(一二三四五)
I can’t deny(我不能否認)
I’m in love with you(我愛上你了)
Since the first sight(自一見鍾情)


Hey babe, hey babe~(嘿寶貝,嘿寶貝~)



分享

介紹這首版主喜歡的歌
有興趣的點下面連結後,左上方封面圖案撥放即可

https://streetvoice.com/WalkingDownZhinanRoad/songs/601490/

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=xEnia0809&aid=131526206