網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
聖誕之歌--我驚嘆我漫步
2012/12/08 13:13:10瀏覽1833|回應0|推薦0

影音欣賞連結

http://www.youtube.com/watch?v=mEkdr62eVMY   

《我驚嘆我漫步》(I Wonder As I Wander)

我漫步,我驚嘆,卻心中難明;

主耶穌,主基督,竟降生受死;

可憐你,可憐我,還愚蠢固執;

我漫步,我驚嘆,神大愛難懂。

主耶穌,馬利亞,分娩馬槽邊;

大博士,牧羊人,齊來敬拜;

全神神,從高天,叫星光閃現;

經千年,過萬代,應許今成真。

I wonder as I wander, out under the sky
How Jesus the savior, did come to die
To save lowly people like you and like I
I wonder as I wander, out under the sky

Sweet Mary laid Jesus, within a cow's stall
Came wise men and farmers and shepherds and all
The blessings of Christmas heaven did fall

I Wonder As I Wander 歌詞
音樂 ABC


And God's promise of ages, to them did recall

If Jesus had wanted for any small thing
A cloud in the sky or a bird on the wing
Or all of God's angels in heaven to sing
He surely could have had it, because
He was the King
Because He was King!

這是一首有些靈歌曲風的聖誕歌曲,講到聖誕故事的奧秘,以及上帝奇的作為。邀請你與我一起來反復思想這聖誕奇蹟。

( 休閒生活音樂 )

回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=wyj1102&aid=7114932