網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Summer kisses winter tears (夏日的吻冬天的淚)Elvis Presley-多少柔情多少淚
2011/03/07 21:19:04瀏覽249|回應0|推薦9

Summer kisses winter tears(夏日的吻冬天的淚)Elvis Presley

 

Summer kisses, winter tears
夏日的吻,冬天的淚
That was what she gave to me
那就是她所給我的
Never thought I'd travel all alone
從沒想過我會獨自流浪
With trails of memory
帶著記憶的痕跡

Happy hour, lonely years
歡樂時光,寂寞歲月
But I guess I can't complain
但我無怨無悔
For I still recall the summer song
只因我依然記得那夏日之歌
Through all the wandering
在我的流浪旅途中

*The fire of love
愛的火花
The fire of love can burn from afar
愛的火花在遠方燃燒著
And nothing can light the dark of the night
沒有什麼可以照亮漆黑的夜晚
Like a failing star
像流星一樣

Summer kisses, winter tears
夏日的吻,冬天的淚
Like the stars may fade away
像星子一樣會消逝
Leaving me to spend my lonely nights
讓我獨自度過寂寞的夜晚
With dreams of yesterday (*)
帶著昨日的幻夢

Leaving me to spend my lonely nights
讓我獨自度過寂寞的夜晚
With dreams of yesterday
帶著昨日的幻夢
Summer kisses, winter tears
夏日的吻,冬天的淚

( 創作繪圖 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=winnie777777&aid=4955027