網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
From The Bottom Of My Broken Heart(在我破碎的心底深處)Britney Spears
2011/03/07 13:33:39瀏覽309|回應0|推薦11

From The Bottom Of My Broken Heart(在我破碎的心底深處)Britney Spears

Never look back, we said
『好馬不吃回頭草』人們如是說
How was I to know I*d miss you so?
我怎知會如此想念你
Loneliness up ahead, Emptiness behind
寂寞,空虛接踵而至
Where do I go?
我該何去何從

And you didn't hear
而你從未察覺到
All my joy through my tears
我淚水中暗藏的欣喜
All my hopes through my fears
恐懼下隱約的希望
Did you know, still I miss you somehow?
即便如此 我依然想念你

From the bottom of my broken heart
在我破碎的心底深處
There's just a thing or two I'd like you to know
仍然有那麼一兩個心聲 想讓你知道
You were my first love,
你是我的初戀
You were my true love
你是我的真愛
From the first kisses to the very last rose
我的初吻和最後一朵玫瑰都是來自你
From the bottom of my broken heart
這是我破碎的心底深處的誠摯告白
Even through time may find me somebody new
即使時間會為我帶來新的戀人
You were my real love
你仍是我的真愛
I never knew love til there was you
你的出現才讓我真正了解愛
From the bottom of my broken heart
這是我破碎的心底深處的誠摯告白

Baby, I said,
『寶貝』, 我說
Please stay.
『請你留下,
Give our love a chance for one more day
再給我們的愛有未來的機會』
We could have worked things out
這回我們一定沒問題
Taking time is what love's all about
愛情向來就需要時間的考驗

But you put a dart through my dreams
你的影像倏地出現我夢中
Through my heart
我心中
And I'm back where I started again
我好似又回到了當初
Never thought it would end
一心以為這場戀愛永遠沒有結束的時候

You promised yourself but to somebody else
你已將自己承諾給了另一個女孩
And you made it so perfectly clear
儘管事態已如此明白
Still I wish you were here
我仍希望你回到我身邊

Never look back, we said
『好馬不吃回頭草』人們如是說
How was I to know I'd miss you so?
我怎知會如此想念你

( 創作繪圖 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=winnie777777&aid=4953476