網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
婚宴場地分享 - 尖沙咀
2019/10/04 15:55:58瀏覽20|回應0|推薦0

全新婚宴場地

轉眼間又去到五月,時間過得好快,一個婚禮真係會令人覺得一日48小時都唔夠用,我同男朋友呢幾個月都周圍去睇婚宴場地、出門酒店、參加婚展,睇下酒席等。講真,個人真係好攰T_T,不過好彩有好多野都可以上大家嘅blog睇下,就唔使我行咁多冤枉路。

其實之前我睇嗰兩個場自己都好滿意,但係長老們好想我哋搵個喺九龍區或者港島區嘅場,咁我就唯有繼續再努力搵啦!所以嚟緊嘅呢個月都係我哋嘅睇場月! 睇咗順便分享埋畀大家,呢個場係之前有B2B介紹我,以地點來講佢絕對冇得輸! 喺尖沙咀The ONE入面,離地鐵站B出口只係5分鐘路程,仲好近我屋企!佢喺The ONE 12 樓,仲有專lift直上, 賓客嚟婚宴同走嗰時就唔洗同其他樓層嘅人迫,非常方便又貼心。 呢度有兩個主要嘅宴會場地,兩個場都係高樓底。

先講講東海廳,呢個場完全冇柱超開揚,而且佢係以闊為主,就算賓客坐到最後一位,都絕對唔係山頂位,而係握手位,非常清楚咁望到個台!呢一點我自己好滿意! 加上佢成個場都係落地玻璃,如果擺午宴嘅話,個景會好靚! 而晚上既話,個玻璃窗係寶藍色,玻璃透出去可以睇到夜景,我覺得開揚好多~

而且佢係以白色同粉紅色為主,金色枱椅,浪漫得來又夠grand! 我啲相都係用手機影,出黎嘅效果都好唔錯,到時應該會好滿意!

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=vidimay0920&aid=129850615