網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我需要深處的寧靜
2011/08/17 21:33:13瀏覽234|回應0|推薦3

     In nothing be anxious, but in everything, by prayer and prayer and petition with thanksgiving ,let your requests be made known to God;and the peace of God ,which surpasses every mans understanding , will guard your hearts and your thoughts in Christ Jesus.philippians4:6-7

     最猛烈的暴風衝擊我的時候,弄得波濤洶湧,內心傾覆,卻不過攪動海面數百公尺深的水,海的深處絲毫未受影響,可以說是表面濁浪排空,內部平靜安恬,照樣,我在外面環境上,常遭遇狂風駭浪;我需要與主禱告,必能因神所賜出人意外的平安,我心懷意念蒙保守,使我裏面平靜安恬.

( 創作另類創作 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=tua95118&aid=5552468