網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
天籟童聲 Tell me why_Declan Galbraith
2008/02/16 17:07:50瀏覽696|回應2|推薦4

 


歌詞:
 
In my dream,children sing
A song of love for every boy and girl
The sky is blue and fields are green:
And laughter is the language of the world
Then i wake and all i see
Is a world full of people in need
  
Tell me why(why) does it have to be like this?
Tell me why (why) is there something i have missed?
Tell me why (why) cos i don’t understand
When so many need somebody
We don’t give a helping hand Tell me why?
Everyday i ask myself
What will i have to do to be a man?
Do i have to stand and fight
To prove to everybody who i am?
Is that what my life is for
To waste in a world full of war?
  
tell me why?tell me why?
tell me why?tell me why?
just tell me why, why, why?
Tell me why (why,why,does the tiger run)
Tell me why(why why do we shoot the gun)
Tell me why (why,why do we never learn)
Can someone tell us why we let the forest burn?
(why,why do we say we care)
Tell me why(why,why)
 
 
 
 
( 休閒生活影視戲劇 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=roma2008w0219&aid=1620343

 回應文章

平安旅者
等級:8
留言加入好友
歡迎加入...
2008/02/16 21:37
這裡 影音可以直接複製貼在框架內....
Romano(roma2008w0219) 於 2008-02-16 23:32 回覆:

嘿 !! 什麼叫 ' 複製 ' 呀 ?? 聽來簡單多了. 您的話語 + 找到開啟 ' 語法 ' 處.

我把 ' 影音 ' 的語法...移進框內啦 !! 您還有更好的方法嗎 ?? 請指點啦 !!

喔~~~~~今天到此為止....有空就要跟您從第一篇學起囉...謝啦 !! bye~~~~~~~~~


星.
等級:8
留言加入好友
猜猜我是誰?
2008/02/16 20:33

看了那些熟析話語..一定是心中想的那位朋友吧..

滿好玩的製作場所..

放手一試..發表妳心中想要的

為我製作一篇吧..怎樣

可是不行(吾愛吾師)喔..

祝.玩的愉快

Romano(roma2008w0219) 於 2008-02-16 23:20 回覆:

星師~~~~~妳才推我一把...又要考我啦 ?  我的名字別人用了.

我臨時想到 ' 連爺爺 ' 金孫的Name...哈哈~~~~沾光了. 為您 和 師兄 我都樂意獻上一篇呀 !! 可是....我又不會 ' 詩詞 ' . 等我摸熟點...一定獻醜啦 !! 到時...您可別跟我切八斷ㄛ...哈哈~~~~~~

我的星師...是一位外柔內剛... ' 恰北北 ' 三字....她...不適用. 還能接受嗎 ??

哈哈~~~~~~~它鄉遇好友...爽也 !! 失禮囉 !! bye~~~~~~~~~~~~