網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
請你吃些好吃的耳朵
2010/01/28 20:37:21瀏覽330|回應0|推薦1

Empty

Tried to take a picture of love
Didn't think I'd miss her that much
I wanna fill this new frame
But it's Empty
Tried to write a letter in ink
It's been getting better I think
I got a peice of paper
But it's Empty , It's Empty

Maybe we're trying , Trying to hard
Maybe we're torn apart
Maybe the timing is beating our hearts
We're Empty


And I even wonder if we
Should be getting under these sheets
We could lie in this bed
But it's Empty , It's Empty



空洞無心

 

試著拍一張愛的照片

沒想到我那麼愛她

我想放照片到新相框

但什麼也沒有

 

 

想寫一封信

我以為一切都很順利

拿起了一張紙

但卻一片空白,一片空白

 

 

或許我們都在努力,太過努力

或許我們都累了

或許時間擊敗我們的心

我們變的空洞無心

 

 

而我甚至懷疑

我們該不該睡一起

我們是該睡同一張床

但卻空無一人,空無一人

 

 

 

( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=panwill1011&aid=3730904