網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
鄉村歌曲-sealed with a kiss
2010/09/02 18:56:58瀏覽548|回應1|推薦0

 Though we gotta say good bye雖然我們不得不
For the summer分開度夏,
Darling, I promise you this親愛的,我答應你,
I' ll send you all my love我要把愛送給你,
Every day in a letter每天裝在信封裡,
Sealed with a kiss以吻來封緘。
Yes, it's gonna be是的,今夏會是
A cold lonely summer冷酷又孤獨,
But I'll fill the emptiness但我要填補空虛:
I'll send you all my dreams Every day in a letter送給你我所有夢境,
Sealed with a kiss每天裝在信封裡,
I'll see you in the sunlight我鈄看見你在陽光裡。

I'll hear your voice everywhere我將聽見你聲音遍野;
I'll run to tenderly hold you我要跑過去溫柔地擁抱你;
But darling, you won't be there但親愛的,你卻不在。
I don' t wanna say good bye我不想說再見
For the summer分開度夏
Knowing the love we'll miss知道我們會相思.
Oh, let us make a pledge呵,咱們立個誓:
To meet in September九月再相見,
And sealed with a kiss以吻來封緘。 .


Yes, it's gonna be是的,今夏會是
A cold lonely summer冷酷又孤獨,
But I'll fill the emptiness但我要填補空虛:.
I'll send you all my love我要把愛送給你,
Every day in a letter每天裝在信封裡,
Sealed with a kiss以吻來封緘,,
Sealed with a kiss以吻來封緘,
Sealed with a kiss以吻來封緘,
Sealed with a kiss…以吻來封緘


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=oooxxx52&aid=4377112

 回應文章

wen
感謝您的分享
2011/09/16 10:04
感謝您的分享,不過這歌詞和歌曲好像不一樣。