網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Butterfly Fly Away - Hannah Montana [Official Video]
2011/07/10 15:42:55瀏覽160|回應0|推薦0



You tucked me in
你幫我蓋了被子
Turned out the light
熄了燈
Kept me safe and sound at night
讓我安全,一夜好眠
Little girls depend on things like that
小女孩就需要這樣的照顧
Brushed my teeth and combed my hair
幫我刷牙,幫我梳頭
Had to drive me everywhere
用車載我到處去
You were always there when I looked back
當我回頭,你總在我身後
You had to do it all alone
你必須獨自去完成
Make a living, make a home
維持生計,築一個家
Must have been as hard as it could be
其中的艱辛難以想像
And when I couldn't sleep at night
當我夜裡睡不著
Scared things wouldn't turn out right
可怕的事情,揮之不去
You would hold my hand and sing to me
你總是握著我的手,唱著

Caterpillar in the tree
樹上的毛毛蟲啊!
How you wonder who you'll be
為何要懷疑你的將來
Can't go far but you can always dream
你走不遠,但你可以總是有夢
Wish you may and wish you might
祝福你一切實現
Don't you worry, hold on tight
別擔心,努力堅持下去
I promise you there will come a day
我相信,那一天總會來臨
Butterfly fly away
蝴蝶飛舞
Butterfly fly away
蝴蝶飛舞
Got your wings, now you can't stay
你翅膀已硬,無須駐足
Take those dreams and make them all come true
載著夢想飛翔,讓美夢成真吧!
Butterfly, Butterfly, Butterfly
蝴蝶,蝴蝶,蝴蝶啊!
Butterfly fly away
蝴蝶飛舞
( 休閒生活網路生活 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=mytime&aid=5411829