網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Tarzan Soundtrack - You'll be in my heart by Phil Collins
2010/04/22 21:56:16瀏覽1023|回應2|推薦21

You'll be in my heart  <<泰山電影主題曲>>   By Phil Collins

Come stop your crying      停止你的哭泣


It will be all right      一切都會沒事的


Just take my hand hold it tight      握緊我的手


I will protect you      我會保護你


From all around you      避開所有煩惱


I will be here      我就在這


Don't you cry      請你不要哭泣


For one so small,      對一個看起來弱小的傢伙來說


You seem so strong      你其實是很勇敢的


My arms will hold you      我會抱緊你


Keep you safe and warm      使你感覺安全和溫暖


This bond between us      我們心中團結的心


Can't be broken      是不會被擊敗的


I will be here      我就在這


Don't you cry      請你不要哭泣


Cause you'll be in my heart      因為你將永遠在我心中


Yes, you'll be in my heart      是的 你將在我心中


From this day on      從今天開始


Now and forever more      從現在到永遠


You'll be in my heart      你將都在我心中


No matter what they say      不管他們怎麼說


You'll be here in my heart, always      你永遠會在我心中


Why can't they understand      為什麼他們不能了解


The way we feel      我們的感覺呢


They just don't trust      他們只是不願相信


What they can't explain      他們無法解釋的事


I know we're different but,      我知道我們是不同的 但是


Deep inside us      在我們的內心深處


We're not that different at all      我們其實是一樣的


And you'll be in my heart      而且你會永遠在我心中


Yes, you'll be in my heart      是的 你永遠都會在我心中


From this day on      從今天開始


Now and forever more      從現在到永遠


Don't listen to them      別聽他們的


Cause what do they know      他們知道什麼呢


We need each other,      我們需要彼此的


To have, to hold      擁有和擁抱


They'll see in time      時間會證明給他們看的


I know      我知道


When destiny calls you      當命運呼喚你的時候


You must be strong      你一定會更強壯


I may not be with you      我可能已經不在你身邊


But you've got to hold on      但是你必須堅持下去


They'll see in time      時間會證明給他們看的


I know      我知道


We'll show them together      我們會一起證明給他們


Cause you'll be in my heart      因為你永遠都在我心中


Yes, you'll be in my heart      是的 你永遠都會在我心中


From this day on,      從今天開始


Now and forever more      從現在到永遠


Oh, you'll be in my heart      你永遠都會在我心中


No matter what they say      不管他們怎麼說


You'll be in my heart, always      你永遠都會在我心中


Always      永遠 ......

( 休閒生活影視戲劇 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=man83415&aid=3967505

 回應文章

parus
等級:7
留言加入好友
溫暖
2010/05/15 10:36

看到你們的同學情誼

令我感動溫暖與羡慕呢!

無界(man83415) 於 2010-05-15 19:44 回覆:

是呀    有些是朋友間的共通唷



等級:
留言加入好友
2010/04/30 10:25

當命運呼喚你的時候

你一定會更強壯

我可能已經不在你身邊

但是你必須堅持下去

  

  

我最喜歡這幾句,光看歌詞就很感人了............