網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
守候 Right Here Waiting
2009/03/21 15:37:33瀏覽566|回應0|推薦3

ocean's apart day after day
And i slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If i see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That i thought would last somehow
I hear the laughter, i taste the tears
But i can't get near you now

Oh, can't you see it baby
You've got me going crazy

Repeat chorus

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if i'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it baby
You've got me going crazy

Repeat chorus

守候
重洋遠阻隔一天復一天
我快變得瘋狂
電話裡傳來你的聲音
豈能撫慰我傷悲
若然難與你相見
又怎算地久天長
 
你飄泊流浪不管緣由
我仍然佇立守候等待
願意為了你哀傷心碎
我仍然甘願等候你
我一直以為理所當然
你我會長相廝守
聽見你笑聲
我品嘗眼淚 難再親你擁抱你
寶貝難道你不懂
我已為你痴狂
不管緣由 你飄泊流浪
我仍然佇立守候等待
願意為你  哀傷心碎
我仍然甘願等候你我徬...

守候 Right Here Waiting

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=ly2789&aid=2767631