網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
不夠勇敢
2010/05/25 10:33:25瀏覽212|回應0|推薦0
不夠勇敢插曲/演唱:VJ 詞:Toro/Victor Lau/曲:Victor Lau 守在你身邊 看你每一個笑臉笑得那麼甜 是他給了你誓言 不敢有埋怨 都是我心甘情願或許有一天 我的愛你能看見 一天一點 你漸漸走遠我卻像空氣被忽略 只怪我的愛不夠勇敢一直沉沒的作你的依賴讓一切石沉大海 Baby now I need you by my side 過去的一切該怎麼放開 Without you I can't fell in love again (I can't never fell in love) Til the end of time In a world so close to me I'm just so in love With a girl who's in my heart Each and Everyday I wanna have you next to me And I side to the world I'll never let it end 明明知道 直到有一天 發現你不再有笑臉
( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=kitty3047&aid=2782202