網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
我的三分之二 我的六分之二
2008/11/12 03:06:06瀏覽209|回應0|推薦0

我不是王道控 但 我好喜歡你們那種  親暱 跟 相似

今晚 你們有些激昂的說些什麼呢 

握手會中  落淚的公主 ?

當紅團體  小粉絲侵犯了橙色 ?

A力    光著頭打卡上班的趣事 ?

還是 距十一月十七號 剩下五天 .......................

I do not like BL .

But I very like your intimacy .

Tonight , somewhat in your discussion ?

At the handshake meeting .... cries princess?

Baby fans has encroached upon the orange color?

Eric going to work amusing thing?

Is apart from 11/17 to be left over five days .......................

( 創作其他 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=kipperdogcat&aid=2376399