網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
A letter from Korean Girl
2008/06/25 23:03:01瀏覽173|回應0|推薦2

To: Tom

Hellow Tom~  How are you? This is Yesha!!

We met last term and we are studying together.

We've known each other already four months.

Time is too fast. I don't like it ~

Tom. When I saw you, you always stduy hard.

That was looks good and you can do it.

We are friend aren't we? because we can be a friend

here in the Philippines but I think the other contries

we can't be right???  We are come from different

contries but we met in the Philippines.

This is so exciting...anyway almost finish this term.

I'm so sad about it. I won't forget you and all of

my classmates. I had great time with you and them.

How about you??? I think you too ~ !!

You can do everthing and you can go level 3 !!!

I want to meet you "Taiwan" you think is it can be?

or we can meet in "Korea" !!!

Anyway please remember there was a cute Girl Yesha !!!

always take care of yourself...

I wish to see you again and I mean it ~ ~ ~

God bless you ~

                         This letter is from...YESHA !!!

她是我在  English center  時的同學,相處了四個月的時光,

那時她才17歲,我36歲,相差19歲---------

跟她一起上課,我顯得越來越年輕,

她喜歡與我聊天,但那時我沒有給她機會常談話,

我總是上課很專心,下課猛背單字,沒有別的心思~

所以她總是有些不耐煩的樣子,是在生氣還是心情不好,I am not sure..

總之,我只想好好的讀書罷了~

我知道她常常試著關心我,她切實非常關心~

我只放在心裡,卻無表示對她的感謝~

我唯一表達感謝的方法,是利用聖誕節送她一只小熊~

因為她說:很喜歡熊熊,熊是非常可愛的動物~

正好,我的nickname 是Koala....

或許是因為我像熊唄,所以特別地關心我~哈哈哈

很懷念與她上課的情景,她過得好不好,I don't know...

我祝福她幸福一輩子,用她對人的關心,也得到更多人的關心~

她可愛的臉龐及成熟的心思永遠烙印在我心裏~

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=galihuang&aid=1989077