網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
hate myself for loving you....
2009/01/29 13:50:36瀏覽698|回應0|推薦4

I Hate Myself For Loving You

Joan Jett & The Blackheart

, getting uptight .Where are you?

午夜時分,氣氛正好。你在哪裡?

You said you'd meet me. Now it's .

你說會來找我,但現在已經一點四十五分

I know I'm hanging but I'm still wanting you.

我明白自己猶豫不決,但我依然需要你

Hey, Jack, It's a fact they're talking in town.

嘿,傑克,人們真的議論紛紛

I turn my back and you're messing aroundg.

我置若罔聞,你卻越鬧越大

I'm not really jealous. Don't like looking like a clown.

我不是真的吃醋,只是不想被人當小丑看待

(*)I think of you every night and day.

我日日夜夜都想著你

You took my heart, then you took my pride away.

你帶走了我的心,然後又奪走了我的尊嚴

I hate myself for loving you.

我恨自己愛上了你

Can't break free from the things that you do.

無法從你的所作所為中泰然自若

I wanna walk but I run back to you.

我曾經離開,卻又回到你身邊

That's why I hate myself for loving you.

那就是我恨自己愛上了你的原因

Daylight, spent the night without you.

白天了,我沒有你而過了一晚

But I've been dreaming about the loving you do.

但我一直夢想著你的愛

I won't be as angry about the hell you put me through.

你對我那麼糟,但我已經沒那麼生氣了

Hey, man, bet you can treat me right.

嗨,老兄,我打賭你會對我好

You just don't know what you was missing last night.

你只是不清楚昨晚錯過了什麼

I wanna see your face and say forget it just from spite. (*)

我想看看你,告訴你忘掉這些不愉快

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fim1973&aid=2210323