網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
And I Love You So
2011/02/08 00:19:38瀏覽533|回應0|推薦19

 

深深想念       藏在心底的唯一

又是新的一年 希望你一切都好


Don Mclean - And I Love You So

And I love you so
我是如此愛你
The people ask me how
有人問我
How I live till now
我是怎麼活到現在的
I tell them I don’t know
我說我也不曉得
I guess they understand
我想他們應該知道
How lonely life has been
人生是多麼寂寞
But life began again
但人生又重新開始
The day you took my hand
從你牽著我的手開始

And yes I know how lonely life can be
我也知道人生是如此寂寞
The shadows follow me
陰影跟隨著我
And the night won’t set me free
黑夜也不放過我
But I don’t let the evening get me down
但我不會因為夜晚而消沉
Now that you’re around me
因為你在我身旁

And you love me too
你也愛著我
Your thoughts are just for me
你所想的都是為了我
You set my spirit free
你釋放了我的靈魂
I’m happy that you do
我很高興你所做的
The book of life is brief
生命之書是簡短的
And once a page is read
書一旦被讀完
All but love is dead
除了愛,一切都不復存在
That is my belief
那是我深信的


And I love you so
我是如此愛你
The people ask me how
有人問我
How I live till now
我是怎麼活到現在的
I tell them I don’t know
我說我也不曉得

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=erosrow&aid=4863145