網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Grenade
2011/07/22 00:08:56瀏覽205|回應0|推薦1

「在愛情的世界裡,不被愛的那個人才是第三者」—犀利人妻

那麼,先愛上的那個呢?

「Gave you all I had and you tossed it in the trash」
給了你我的全部 你卻把它當做垃圾般丟棄

「To give me all your love is all I ever asked 」
我所祈求的 只不過是你能將你的愛給我

 

那麼卑微的祈求,換來的又是什麼?

是一次又一次的傷害,還是一期一會的期待?


Bruno Mars - Grenade

Easy come easy go that's just how you live
你來去匆匆 這就是你的行事作風

Oh take take take it all but you never give
 奪取 奪取 奪取了全部 但你從不付出
Should've known you was trouble from the first kiss
從第一次親吻時 就應該知道你是個麻煩
Had your eyes wide open
你瞪大你的雙眼
Why were they open?
為什麼呢?
 
Gave you all I had and you tossed it in the trash
給了你我的全部 你卻把它當做垃圾般丟棄
You tossed it in the trash yes you did
是的 你視為垃圾般丟棄
To give me all your love is all I ever asked
我所祈求的 只不過是你能將你的愛給我
cause what you don't understand is
因為你不懂的是
I'd catch a grenade for ya
我願意為你被炸的粉身碎骨
 
Throw my hand on the blade for ya (yeah yeah)
我願意為你擋下尖銳的刀鋒
I'd jump in front of a train for ya (yeah yeah)
我願意為你跳下火車月台
You know I'd do anything for ya (yeah yeah)
你知道我會願意為你做任何事
I would go through all this pain
我會願意承受所有的苦痛
Take a bullet straight through my brain
讓子彈直穿過我的大腦
Yes I would die for ya baby, but you won't do the same..
是的 我會願意為你而死 寶貝 但你卻不願為我做相同的事

Black, black, black and blue beat me till I'm numb
痛苦沉擊著我留下傷痕 直到我麻木
Tell the devil I said, hey, when you get back to where you're from
告訴惡魔 我說'' 當你回歸到你所屬的地方
Mad women bad women that's just what you are yeah
瘋狂的壞女人 這就是你的本性
You'll smile in my face then rip the brakes out my car
你的微笑將會映在我的臉上 然後無情地撕開我的剎車
 

If my body was on fire
如果我被烈火紋身
Oh you would watch me burn down in flames
 你只會看著我燃燒殆盡
You said you loved me you're a liar
你說你愛過我 你只是個騙子
Cause you never ever ever did baby..
因為你從未曾真的愛過我

But darlin' I'd still catch a grenade for ya
但親愛的 我仍願意為你被炸的粉身碎骨
 

No you won't do the same
 你不會為我做相同的事
You wouldn't do the same 
你不願意為我做相同的事
Oh you'll never do the same
你永遠都不會

http://tw.knowledge.yahoo.com/question/article?qid=1710120400975

 



 

 

 

 

 

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=christine1992&aid=5453263