網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我很愛的敬拜歌曲
2011/02/25 02:52:00瀏覽36|回應0|推薦0



以下的視頻是我很愛的敬拜歌曲

來自於IHOP的歌曲

我真的超愛的






Whom the Son sets free

耶穌釋放我,我就得自由,再沒有鍊子可以綑綁我

Whom the Son sets free is free indeed / And there ain't no chains that can hinder me
哈利路亞,耶耶耶耶,哈利路亞
Hallelujah  (YEAH YEAH YEAH YEAH)



No one else

無人能夠像我一樣愛祢,主 
No one else can love You like I love you, Lord.  
在祢心中我是獨一無二
Cause I was made unique in Your heart
我帶給祢喜樂
I was made to bring You joy. 

我生命有了目的,我生命有了命定
Now I have a purpose, now I have a destiny
祢造我為榮耀祢 祢造我為榮耀祢
You made me for Your glory, (2x)

( 不分類不分類 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇