網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
愛情不能使你延年益壽 愛情使你嚐盡酸甜苦辣 Beautiful Sunday Daniel Boone 郭大誠-落翅仔歌(葉啟田啟蒙恩師)
2011/02/08 06:04:30瀏覽944|回應0|推薦23
其實感情是兩人內在心靈交流

但往往成為同學、朋友、家人及親戚的團體遊戲



  愛情


愛情不能使你延年益壽

  愛情使你嚐盡酸甜苦辣

  戀愛的困難

不在開始

  而在結束

  愛情的傻子

  不是執著

  而是輕言放棄

  請你不要相信愛情一定非常美麗

  但至少可以留下一些淡淡的回憶

  痛苦的記憶

  歲月會將它慢慢抹去

  日子會繼續地過去

  但你終生不會忘記

  愛情不能扭轉乾坤

愛情使你不忘此生








Beautiful Sunday Daniel Boone

Sunday morning up with the lark
I think I'll take her walk in the park
Hey, hey, hey, it's a beautiful day

I got someone waiting for me
When I see her I know that you'll say
Hey, hey, hey, it's a beautiful day

Ah, ah, ah, beautiful Sunday
This is my, my, my beautiful day
When you say, say, say, say that you love me
Oh, oh, oh, oh my, my, my, it's a beautiful day

Birds are singing, you're by my side
Let's take the car and go for a ride
Hey, hey, hey it's a beautiful day

We'll try only follow the sun
Make on Sunday who want to know
Hey, hey, hey it's a beautiful day

美麗的星期天 丹尼爾潘

星期天早晨隨著雲雀飛翔
我想我會和她到公園散步
嘿!真是美好的一天

我有個心愛的人在等著我
當我見到她,我想你會說
嘿!真是美好的一天

啊!美麗的星期天
這是我美好的一天
當你說:你愛我
噢,天啊!真是美好的一天

鳥兒在歌唱,你在我身邊
讓我們開車去兜兜風
嘿!真是美好的一天

我倆將努力追隨陽光
讓每個人都了解星期天
嘿!真是美好的一天
________________________________________
安德森之夢--音樂倉庫
http://www.tacocity.com.tw/abs1984/music.htm





郭大誠-落翅仔歌(葉啟田啟蒙恩師)

( 創作散文 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=alpha168a&aid=4863522