網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
孩子,回家吧 !
2024/04/27 13:16:32瀏覽21|回應0|推薦0

(2024.04.26禱告領受主的話)

孩子, 你還在尋找甚麼?

回家吧! 回家吧!

你要回家了, 你該回家了;

你在外面已久;

你所尋找的;

只是你自己心所想要的;

但不是我要給你的;

你要的只是這世界;

你的心被魔鬼勾引去了;

你可知, 你的心不在我身上;

你成天惶恐害怕;

你不是怕我的威嚴 ;

不是怕我這全能者;

你只是怕你得不到你心所要的;

你當知道你的路是我帶領的;

你的信心不足;

以至於你遠離我了;

你所想要抓住的只是虛妄的;

即使你要抓, 你抓不到;

即使抓到了, 你也無法留住;

因手中的存留都在於我;

你背離了我的道路;

你走了你自己的路 ;

靠你自己能存活?

離開了我, 你還能為你自己做甚麼?

你我的關係不是建立在世界的好處;

蒙我所愛的, 是單純愛我的;

為了與我同在一起的事而努力;

你看中的是天家的事 ;

你每日當思想, 你能否來到我這?

能否進入永生的國度?

你所求的, 當照我的旨意來求;

所需要的, 你不用求;

我會加添你所需;

因我知你能承受的是甚麼;

若對你有損的, 我寧可不給;

你不要再自說自話的祈求;

因你所求的, 是世界的貪戀;

這些, 我不悅納 , 不喜悅;

寧可你哭求我的憐憫, 回轉與我和好;

不要成為那可憎, 被我厭棄丟去之人;

若如此,因你先背離了我們的約定;

你愛世界, 比愛我更深;

或者, 你只愛世界, 不愛我;

或者, 你已經把我忘記;

我已不在你心上;

難道這短暫世界的忍耐,不值得換取將來要給你的永遠福氣?

原本你是屬我的孩子, 將來能得著王子的身分;

如今你成了魔鬼的奴隸, 愛牠更甚;

你可知, 將來會同魔鬼一起丟到地獄火湖;

你以為現在你所經歷的苦, 是苦;

將來那永遠的苦, 才是你真正無法承受的;

你看中的是甚麼;

去想想你將來的結局;

就照你的意念, 吃自己所努力的果;

給你那口氣, 是為了使你重回我這;

不要丟失了這得來不易的機會;

你當聽我的話;

別成為那愚昧無知的人;

以免你吃的苦更多;

沒有我同在的日子是可憐,被魔鬼糟蹋的;

孩子, 你回來吧!

孩子, 立定心志, 不要彷徨了;

回來吧!

沒有比我這邊更好的地方;

孩子,回來吧!

查經

我只吩咐他們這一件說:『你們當聽從我的話,我就作你們的 神,你們也作我的子民。你們行我所吩咐的一切道,就可以得福。』 (耶利米書7:23 )

從前,你們在邪惡的行為中與神隔絕,在意念中與他為敵; 但如今,神在基督的血肉之軀上,藉著死使你們與他自己和好了,並且使你們站在他面前,是聖潔、毫無瑕疵、無可指責的。 可是你們要持守信仰,立定根基,堅定不移,不要從你們所聽到的福音盼望上被挪去。這福音是傳給天下萬人的(歌羅西書1:21-23 標準譯本)

親愛的,我勸你們作客旅和寄居的人,要禁戒肉體的私欲,這私欲是與靈魂爭戰的。 (彼得前書 2:11 新譯本)

你說:我是富足的,已經發了財,一樣都不缺,卻不知道你是困苦、可憐、貧窮、瞎眼、赤身的。我勸你向我買從火中鍛煉出來的金子,使你富足;又買白衣穿上,使你赤身的羞恥不露出來;又買眼藥抹你的眼睛,使你能看見。凡我所疼愛的,我就責備管教。所以,你要發熱心,也要悔改。看哪,我站在門外叩門,若有聽見我聲音而開門的,我要進到他那裡去,我與他,他與我一起吃飯。得勝的,我要賜他在我寶座上與我同坐,就如我得了勝,在我父的寶座上與他同坐一般。(啟示錄 3:17-21)

耶和華說:“以色列啊,你若回轉,回轉歸向我,若從我眼前除掉你可憎的偶像,不再猶疑不定,憑誠實、公平、公義指著永生的耶和華起誓;列國就必因他蒙福,也必因他誇耀。”(耶利米書 4:1-2 )

耶和華你的救贖主,以色列的聖者,這樣說:‘我是耶和華你的 神,是教導你,使你得益處的,是在你當行的道路上引導你的。但願你一向都留心聽從我的命令,這樣你的平安就像河水滔滔,你的公義就如海浪滾滾;(以賽亞書 48:17-18 )

說:「主啊,我若在你眼前蒙恩,求你在我們中間同行,因為這是硬著頸項的百姓。又求你赦免我們的罪孽和罪惡,以我們為你的產業。」(出埃及記34:9)

主耶和華說:我指著我的永生起誓,我斷不喜悅惡人死亡,惟喜悅惡人轉離所行的道而活。以色列家啊,你們轉回,轉回吧!離開惡道,何必死亡呢? (以西結書 33:11 )

耶穌又說:「一個人有兩個兒子。 小兒子對父親說:『父親,請你把我應得的家業分給我。』他父親就把產業分給他們。 過了不多幾日,小兒子就把他一切所有的都收拾起來,往遠方去了。在那裏任意放蕩,浪費資財。 既耗盡了一切所有的,又遇着那地方大遭饑荒,就窮苦起來。 於是去投靠那地方的一個人;那人打發他到田裏去放豬。 他恨不得拿豬所吃的豆莢充飢,也沒有人給他。 他醒悟過來,就說:『我父親有多少的雇工,口糧有餘,我倒在這裏餓死嗎? 我要起來,到我父親那裏去,向他說:父親!我得罪了天,又得罪了你; 從今以後,我不配稱為你的兒子,把我當作一個雇工吧!』 於是起來,往他父親那裏去。相離還遠,他父親看見,就動了慈心,跑去抱着他的頸項,連連與他親嘴。 兒子說:『父親!我得罪了天,又得罪了你;從今以後,我不配稱為你的兒子。』 父親卻吩咐僕人說:『把那上好的袍子快拿出來給他穿;把戒指戴在他指頭上;把鞋穿在他腳上; 把那肥牛犢牽來宰了,我們可以吃喝快樂; 因為我這個兒子是死而復活,失而又得的。』他們就快樂起來。(‭‭路加福音‬ ‭15‬:‭11‬-‭24‬ )

神啊,求你鑒察我,知道我的心思, 試煉我,知道我的意念, 看在我裏面有甚麼惡行沒有, 引導我走永生的道路。
‭‭(詩篇‬ ‭139‬:‭23‬-‭24‬ ‭)

故此,你們要順服神。務要抵擋魔鬼,魔鬼就必離開你們逃跑了。(‭‭雅各書‬ ‭4‬:‭7‬ ‭)

不要愛世界和世界上的事。人若愛世界,愛父的心就不在他裏面了。 因為,凡世界上的事,就像肉體的情慾、眼目的情慾,並今生的驕傲,都不是從父來的,乃是從世界來的。 這世界和其上的情慾都要過去,惟獨遵行神旨意的,是永遠常存。
(‭‭約翰一書‬ ‭2‬:‭15‬-‭17‬ ‭)

尋找附近教會地址

請更改參數 10Km 搜尋附近教會

關於本會

假如你所在地 沒有我們的教會,但是想要接觸教會,可以留言給 教會聯合總會信箱請求協助 請選下面連結

請求:

假若你覺得這些話,從神來的話感動你 ,麻煩發揮你的愛將這些話傳出去分享出去,使更多人了解神愛我們

願神祝福廣傳神的話的人

我如何禱告?(正確禱告方式)

虔誠地跪下

閉上眼睛專心預備

先唸,“奉主耶穌聖名禱告”

重複唸,“哈利路亞, 讚美主耶穌

您也可以將您的需要告訴神,並祈求

祂賞賜您聖靈

最後以“阿們!”結束禱告

Children, go home!

(2024.04.26 Pray and receive the Lord’s words)

Kid, what are you still looking for?

Go home! Go home!

You’re going home, it’s time for you to go home;

You have been outside for a long time;

What you are looking for;

Just what your heart wants;

But it’s not what I want to give you;

All you want is this world;

Your heart is seduced by the devil;

Do you know that your heart is not with me;

You are terrified all day long;

You are not afraid of my majesty;

Not afraid of Me, the Almighty;

You are just afraid that you will not get what your heart wants;

Know that your path is led by me;

Your confidence is low;

So that you are far away from me;

What you are trying to hold on to is only falsehood;

Even if you want to catch it, you can’t;

Even if you catch it, you can’t keep it;

For everything in my hand belongs to me;

You have strayed from my ways;

You went your own way;

Can you survive on your own?

Without me, what else can you do for yourself?

Your relationship with me is not based on the good of the world;

He who is loved by me loves me simply;

Work hard for the things that are with me;

What you care about is the affairs of heaven;

You should think about it every day, can you come to me?

Can you enter the kingdom of eternal life?

Whatever you ask for, ask it according to my will;

You don’t have to ask for what you need;

I will add what you need;

Because I know what you can bear;

If it is harmful to you, I would rather not give it;

Stop praying to yourself;

For what you seek is the world’s covetousness;

I do not accept these, I do not take pleasure in them;

It is better that you cry for my mercy and turn and be reconciled to me;

Don’t be that abominable person whom I despise and throw away;

If so, it’s because you broke our agreement first;

You love the world more deeply than you love me;

Or, you only love the world and don’t love me;

Or, you have forgotten me;

I am no longer in your heart;

Isn’t the patience of this temporary world worth the eternal blessing that will be given to you in the future?

Originally you were my child, and you will gain the status of a prince in the future;

Now that you are a slave to the devil, you love him even more;

Did you know that you will be thrown into the lake of fire with the devil in the future?

You think that the suffering you are experiencing now is suffering;

The eternal suffering in the future is what you really cannot bear;

What do you fancy;

Think about your future outcome;

Eat the fruits of your efforts according to your will;

I gave you that breath to bring you back to me;

Don’t lose this hard-won opportunity;

You must listen to my words;

Don’t be that ignorant person;

Lest you suffer more;

The days without me are pitiful and ruined by the devil;

Child, come back!

My child, make up your mind and stop hesitating;

come back! 

There is no better place than my side;

Child, come back!

bible study

1 Jeremiah 7:23

   “But this command I gave them: ‘Obey my voice, and I will be your God, and you shall be my people. And walk in all the way that I command you, that it may be well with you.’”

2 Colossians 1:21-23

   “And you, who once were alienated and hostile in mind, doing evil deeds, he has now reconciled in his body of flesh by his death, in order to present you holy and blameless and above reproach before him, if indeed you continue in the faith, stable and steadfast, not shifting from the hope of the gospel that you heard, which has been proclaimed in all creation under heaven, and of which I, Paul, became a minister.”

3。1 Peter 2:11

   “Beloved, I urge you as sojourners and exiles to abstain from the passions of the flesh, which wage war against your soul.”

4 Revelation 3:17-21

   “For you say, I am rich, I have prospered, and I need nothing, not realizing that you are wretched, pitiable, poor, blind, and naked. I counsel you to buy from me gold refined by fire, so that you may be rich, and white garments so that you may clothe yourself and the shame of your nakedness may not be seen, and salve to anoint your eyes, so that you may see. Those whom I love, I reprove and discipline, so be zealous and repent. Behold, I stand at the door and knock. If anyone hears my voice and opens the door, I will come in to him and eat with him, and he with me. The one who conquers, I will grant him to sit with me on my throne, as I also conquered and sat down with my Father on his throne.”

5 Jeremiah 4:1-2

   “If you return, O Israel, declares the Lord, to me you should return. If you remove your detestable things from my presence, and do not waver, and if you swear, ‘As the Lord lives,’ in truth, in justice, and in righteousness, then nations shall bless themselves in him, and in him shall they glory.”

6 Isaiah  48:17-18

   “Thus says the Lord, your Redeemer, the Holy One of Israel: ‘I am the Lord your God, who teaches you to profit, who leads you in the way you should go. Oh that you had paid attention to my commandments! Then your peace would have been like a river, and your righteousness like the waves of the sea.”

7 Exodus 34:9

   “And he said, ‘If now I have found favor in your sight, O Lord, please let the Lord go in the midst of us, for it is a stiff-necked people; and pardon our iniquity and our sin, and take us for your inheritance.”

8 Ezekiel 33:11

   “Say to them, ‘As I live, declares the Lord God, I have no pleasure in the death of the wicked, but that the wicked turn from his way and live; turn back, turn back from your evil ways, for why will you die, O house of Israel?’”

9 Luke 15:11-24 (The Parable of the Prodigal Son)

   “And he said, ‘There was a man who had two sons. And the younger of them said to his father, ‘Father, give me the share of property that is coming to me.’ And he divided his property between them. Not many days later, the younger son gathered all he had and took a journey into a far country, and there he squandered his property in reckless living. And when he had spent everything, a severe famine arose in that country, and he began to be in need. So he went and hired himself out to one of the citizens of that country, who sent him into his fields to feed pigs. And he was longing to be fed with the pods that the pigs ate, and no one gave him anything. But when he came to himself, he said, ‘How many of my father’s hired servants have more than enough bread, but I perish here with hunger! I will arise and go to my father, and I will say to him, Father, I have sinned against heaven and before you. I am no longer worthy to be called your son. Treat me as one of your hired servants.’ And he arose and came to his father. But while he was still a long way off, his father saw him and felt compassion, and ran and embraced him and kissed him. And the son said to him, ‘Father, I have sinned against heaven and before you. I am no longer worthy to be called your son.’ But the father said to his servants, ‘Bring quickly the best robe, and put it on him, and put a ring on his hand, and shoes on his feet. And bring the fattened calf and kill it, and let us eat and celebrate. For this my son was dead, and is alive again; he was lost, and is found.’ And they began to celebrate.”

10 Psalm 139:23-24

   “Search me, O God, and know my heart! Try me and know my thoughts! And see if there be any grievous way in me, and lead me in the way everlasting!”

11 James 4:7

   “Submit yourselves therefore to God. Resist the devil, and he will flee from you.”

12。1 John 2:15-17

   “Do not love the world or the things in the world. If anyone loves the world, the love of the Father is not in him. For all that is in the world—the desires of the flesh and the desires of the eyes and pride of life—is not from the Father but is from the world. And the world is passing away along with its desires, but whoever does the will of God abides forever.”

( 時事評論社會萬象 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=TrueJesus&aid=180548279