網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
你們活著的目的是甚麼?
2023/09/02 07:34:50瀏覽82|回應0|推薦3

你們活著的目的是甚麼?


2023.8.29 禱告領受主的話


這世界極其敗壞


魔鬼使人心中生出私欲之心, 邪惡之心, 自私的心


只為滿足自己想要的而活 


你曾想過 你從誰而生, 你從哪里來? 又該往哪里去?


你們活著的目的是甚麼?


若你還在為世上吃喝快樂, 想得到的滿足而努力,  這種人生是沒有指望的

 

你得到的快樂是真快樂? 這快樂能長久? 


不會的,  這快樂不過是建築在肉體短暫的滿足

  

你的心仍然不平安, 你心裏依然愁苦


因為這世界將遭遇到更大的患難,  災禍並不會停止


你若不要這樣的人生, 你要尋找我,  要尋找我


你必得盼望,  在我這裏, 可得到永遠的福樂


這恩典是可以白白得來


只問你  你願意?

查經

“人若賺得全世界,賠上自己的生命,有什麼益處呢?人還能拿什麼換生命呢?” (馬太福音 16:26)

“我所做的一切事和我所勞碌得來的利益,看那都是虛空,都是捕風;在日光之下毫無益處。” ( 傳道書 2:11)

“因為我所做的善事,我並不做;我所願意做的,我並不做;我所恨惡的,我倒去做。” (羅馬書 7:19)

但各人被試探,乃是被自己的私慾牽引誘惑的。 私慾既懷了胎,就生出罪來;罪既長成,就生出死來。

‭‭(雅各書‬ ‭1‬:‭14‬-‭15‬ ‭)

“我留下平安給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜的,不像世人所賜的。你們心裏不要憂愁,也不要膽怯。”

(約翰福音 14:27)

“凡勞苦擔重擔的人可以到我這裡來,我就使你們得安息。我心裏柔和謙卑,你們當負我的軛,學我的樣式;這樣,你們心裏就必得享安息。” (馬太福音 11:28-29)

 

 尋找附近教會地址


請更改參數 10Km 搜尋附近教會


http://tjc.org/find-a-church/



請求:

假若你覺得這些話,從神來的話感動你 ,麻煩發揮你的愛將這些話傳出去分享出去,使更多人了解神愛我們

願神祝福廣傳神的話的人



What is your purpose in life?


2023.8.29 Pray and receive the word of the Lord



This world is extremely corrupt


The devil makes peoples hearts produce hearts of selfishness, evil, and selfishness


Only to satisfy what you want to live for


Have you ever thought about who you were born from, where you came from? And where should you go?


What is your purpose in life?


If you are still working hard for the worlds food and drink, and want to get satisfaction, this kind of life has no hope


Is the happiness you get real happiness? Can this happiness last?


No, this happiness is nothing more than built on the short-term satisfaction of the flesh


Your heart is still restless, your heart is still sorrowful


Because this world will encounter greater suffering, disasters will not stop


If you dont want such a life, you have to find me, you have to find me


You must have hope, here with me, you can get eternal blessings


This grace can be obtained for free


Just ask you are you willing?

Bible Study

1. Matthew 16:26: “For what will it profit a man if he gains the whole world and forfeits his soul? Or what shall a man give in return for his soul?”

2. Ecclesiastes 2:11: “Then I considered all that my hands had done and the toil I had expended in doing it, and behold, all was vanity and a striving after wind, and there was nothing to be gained under the sun.”

3. Romans 7:19: “For I do not do the good I want, but the evil I do not want is what I keep on doing.”

4. James 1:14-15: “But each person is tempted when he is lured and enticed by his own desire. Then desire when it has conceived gives birth to sin, and sin when it is fully grown brings forth death.”

5. John 14:27: “Peace I leave with you; my peace I give to you. Not as the world gives do I give to you. Let not your hearts be troubled, neither let them be afraid.”

6. Matthew 11:28-29: “Come to me, all who labor and are heavy laden, and I will give you rest. Take my yoke upon you, and learn from me, for I am gentle and lowly in heart, and you will find rest for your souls.”

( 時事評論政治 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=TrueJesus&aid=179823909