網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
給基督徒
2023/09/02 07:31:10瀏覽57|回應0|推薦0

給基督徒


(2023.8.29 禱告領受主的話)

 給基督徒


你不要以為自己稱基督徒就能得救


不要只知道我的名,  不要只是行為上的敬拜我 


我是鑒察內心的 


你明白真理? 你真認識我? 有按照真理行出? 


你真的愛我?  你是愛那把你從罪中拯救, 重價贖回的我, 愛慕我, 愛慕且盼望天家 ?


還是愛那個能滿足你心中想要的我,  讓這世界的事情給佔據了心, 這等人我仍會給你機會 


若你渴望認識我, 追求真理, 我就讓你心眼得開


那白白領受我恩典的, 若不回轉向我 , 你一樣跟世界的人過著一樣日子;


不敬虔度日,心思意念都屬世界(魔鬼),公義不在你身上的(我的標準), 你的結局一樣是死


查經

「凡稱呼我『主啊,主啊』的人不能都進天國;惟獨遵行我天父旨意的人才能進去。 當那日必有許多人對我說:『主啊,主啊,我們不是奉你的名傳道,奉你的名趕鬼,奉你的名行許多異能嗎?』 我就明明地告訴他們說:『我從來不認識你們,你們這些作惡的人,離開我去吧!』」 (‭‭馬太福音‬ ‭7‬:‭21‬-‭23‬ ‭)

「你們若愛我,就必遵守我的命令」 ‭‭(約翰福音‬ ‭14‬:‭15‬ ‭)

你信神只有一位,你信的不錯;鬼魔也信,卻是戰驚。 ‭‭(雅各書‬ ‭2‬:‭19‬ )

然而,神堅固的根基立住了;上面有這印記說:「主認識誰是他的人」;又說:「凡稱呼主名的人總要離開不義。」 ‭‭(提摩太後書‬ ‭2‬:‭19‬ )

人非有信,就不能得神的喜悅;因為到神面前來的人必須信有神,且信他賞賜那尋求他的人。 (‭‭希伯來書‬ ‭11‬:‭6‬ ‭)


尋找附近教會地址


請更改參數 10Km 搜尋附近教會


http://tjc.org/find-a-church/



請求:

假若你覺得這些話,從神來的話感動你 ,麻煩發揮你的愛將這些話傳出去分享出去,使更多人了解神愛我們

願神祝福廣傳神的話的人


To Christians,


(Prayer received from the Lord on 2023.8.29)

To Christians,


Dont think that you can be saved just by calling yourself a Christian.


Dont just know my name, dont just worship me in behavior.


I am the one who examines the heart.


Do you understand the truth? Do you really know me? Have you acted according to the truth?


Do you really love me? You love the one who saved you from sin, redeemed you at a great price, and longed for and hoped for heaven?


Or do you love the one who can satisfy what you want in your heart, let the things of this world occupy your heart, I will still give you a chance for such people.


If you desire to know me, pursue the truth, I will open your hearts eyes.


Those who receive my grace for free, if they do not turn back to me, they live the same days as the people of the world;


If you live ungodly days, your thoughts and ideas belong to the world (devil), righteousness is not on you (my standard), your end is the same as death. Bible Study

1. Matthew 7:21-23 "Not everyone who says to me, Lord, Lord, will enter the kingdom of heaven, but the one who does the will of my Father who is in heaven. On that day many will say to me, Lord, Lord, did we not prophesy in your name, and cast out demons in your name, and do many mighty works in your name? And then will I declare to them, I never knew you; depart from me, you workers of lawlessness."

2. John 14:15  "If you love me, you will keep my commandments."

3. James 2:19 "You believe that God is one; you do well. Even the demons believe𤤗nd shudder!"

4. 2 Timothy 2:19  "But Gods firm foundation stands, bearing this seal: The Lord knows those who are his, and, Let everyone who names the name of the Lord depart from iniquity."

5. Hebrews 11:6 "And without faith it is impossible to please him, for whoever would draw near to God must believe that he exists and that he rewards those who seek him."

( 時事評論國際 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=TrueJesus&aid=179823902