網路城邦

上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Great Is Thy Faithfulness ( Blog Lyrics )
2010/12/26 21:49:21瀏覽470|回應0|推薦8


Christian lyrics - GREAT IS THY FAITHFULNESS 祢信實何廣大


Great is Thy faithfulness
O God my Father
There is no shadow of turning with Thee
Thou changes not
Thy compassions they fail not
As Thou hast been Thou forever will be

(chorus)
Great is Thy faithfulness
Great is Thy faithfulness
Morning by morning new mercies I see 
All I have needed They hand hath provided 
Great is Thy faithfulness Lord unto me

(verse2)
Pardon for sin
And a peace that endureth
Thine own dear presence
To cheer and to guide
Strength for today
And bright hope for tomorrow 
Blessings all mine
With ten thousand beside 

=============


祢信實何廣大,我神我天父,
祢永遠不離棄愛祢的人,
祢永世不改變,滿有憐憫恩,
昔在今在永在,我主我神。

(副歌)
祢信實何廣大!
祢信實何廣大!
清晨復清晨,主愛日更新;
我一切所需用,祢都已預備,
祢信實何廣大,顯在我身。

春夏秋冬循環,栽種又收成,
日月星辰,時刻循軌運行,
天地宇宙萬物,皆同作見證,
述說我主信實,慈愛永恆。

祢赦免我罪愆,賜我永平安,
祢常與我偕行,安慰扶援,
日日加力,更賜我光明美盼,
祢沛賜我恩惠,豐厚無限。

( 休閒生活音樂 )

回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=PersonalTuneTp&aid=4735302