網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
※ You Are Not Alone ※
2009/08/22 10:06:45瀏覽312|回應0|推薦1

 
Another day has gone 
(時間一天又一天的過去)
I'm still all alone 
(我依然孤身一人)
How could this be (怎麼可以...)
You're not here with me 
(妳怎麼可以不在我身邊)

You never said goodbye (妳說過永不分手)
Someone tell me why 
(誰能告訴我為什麼)
Did you have to go 
(妳要離開我)
And leave my world so cold 
(把我一個人留在這個冷酷的世界)

Everyday I sit and ask myself (每天我都在不斷的問自己)
How did love slip away 
(為什麼愛情離我而去)
Something whispers in my ear and says 
(這時耳邊有個聲音輕輕對我說)

That you are not alone (其實妳並不孤單)
For I am here with you 
(因為我一直陪在妳的身邊)
Though you're far away 
(雖然妳離我很遠)
I am here to stay 
(我也會一直在這裡等著妳)

For You are not alone (妳並不孤單)
I am here with you 
(我會永遠陪著妳)
Though we're far apart 
(雖然我們相隔千山萬水)
You're always in my heart 
(但是妳永遠都在我心裡)

And You are not alone (妳不孤單)
All alone lone 
(孤單,孤單)
Why, oh 
(為什麼,oh~)

Just the other night (曾經的一個夜晚)
I thought I heard you cry 
(我彷彿聽到妳哭著對我說)
Asking me to come 
(希望我來到妳身邊)
And hold you in my arms 
(擁妳入懷)

I can hear your prayers (我聽到了妳的禱告)
Your burdens I will bear 
(我真的心甘情願為妳承擔一切)
But first I need your hand 
(只要妳牢牢抓住我的手)
So forever can begin 
(我們永遠都不要再分開)

Everyday I sit and ask myself (每天我都在不斷的問自己)
How did love slip away 
(為什麼愛情離我而去)
Something whispers in my ear and says 
(這時耳邊有個聲音輕輕對我說)

That you are not alone (其實妳並不孤單)
For I am here with you 
(因為我一直陪在妳的身邊)
Though you're far away 
(雖然妳離我很遠)
I am here to stay 
(我也會一直在這裡等著妳)

For You are not alone (妳並不孤單)
I am here with you 
(我會永遠陪著妳)
Though we're far apart 
(雖然我們相隔千山萬水)
You're always in my heart 
(但是妳永遠都在我心裡)

And you are not alone (妳不再孤單)

Whisper three words and I'll come runnin (只要妳輕輕的說那三個字  我就會奔向妳)
Fly... 
(飛快的...(奔向妳))
nd girl you know that I'll be there 
(女孩  妳要知道我會永遠守候著妳)
I'll be there 
(永遠....)

For You are not alone (妳並不孤單)

Not alone (不孤單)

You are not alone... (妳並不孤單......)

You just reach for me girl (因為妳是我的女孩)

In the morning in the evening (無論早晨還是夜晚)

Not alone, not alone (不孤單,妳不孤單)

And you with me, not alone (因為有我,不孤單)

 

 

 

 

 

 

 

 



( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=Jean51920&aid=3247565