網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
有家底港男常送早餐 港女唔受溝被要求畀返錢 網民提出反擊高招
2022/08/16 13:20:53瀏覽40|回應0|推薦0


付出並不一定有收穫,人要學會接受失敗。有港女於討論區發文表示,早前經朋友介紹下認識了1名有少許家底的男子 雙效威而鋼
美國VigRXPlus威樂 黃金偉哥vigour  老中醫 ,由於兩人上班地點相近,該名男子展開追求時,經常主動買早餐給她,並拒絕收錢。後來她覺得兩人不適合發展做情侶,於是保持距離,詎料對方日前突然傳送了1個早餐及晚餐欠款表給她,要求她盡快付錢,否則「唱衰我,話我收兵」。她大感無奈,嘲諷道「唔怪得追唔到女仔啦,唔受溝就叫人畀返錢佢!」。

有港女於討論區發文表示,早前經朋友介紹下認識了1名有少許家底的男子,由於兩人上班地點相近,該名男子展開追求時,經常主動買早餐給她。(《我吃了那男孩一整年的早餐》劇照)

該名港女於香港討論區以「追唔到我就問我拎返錢,家下啲男人咁小家」為題發文表示,該名男子外貌不錯,起初覺得與對方「幾啱傾」,由於兩人上班地點相近,男子追求她時常常主動買早餐給她吃,當時她有提出付錢,但對方拒絕,「叫我安心享用」。

她續說,後來她覺得兩人「唔太夾」,認為只做朋友就好,於是開始保持距離,並拒絕對方送早餐 德國黑螞蟻生精片 一想就硬 美國黑神 頂點3000 。怎料,日前該名男子突然於WhatsApp傳送了一個Excel圖表給她,列出她一共欠了多少早餐錢,以及之前一起吃晚飯時,「我冇AA畀到啲錢」,對方要求她盡快付錢,否則「唱衰我,話我收兵」。

她指出,自己也有其他男生選擇,嘲諷道「唔好以為自己買早餐畀我食,就以為自己好出色,好心啦,冇錢學人溝女真係人唔笑狗都吠。好在我心水清,睇得出佢唔係好人咋」,又勸籲網民「識人嗰陣真心要觀察多啲先好」。

樓主嘲諷該名男子,「唔怪得追唔到女仔啦,唔受溝就叫人畀返錢佢!」。(《柔美的細胞小將》劇照)

有網民批評追求樓主的男子,「而家啲男人真係垃圾到天花板,最搞笑係你一早話要畀返錢佢,係佢自己唔要,人唔要臉真係天下無敵」、「支持你,男咁講法默認係請你,點好意思攞返錢啊,我就真係做唔出,做男人到咁樣抵佢溝唔到女,實在太無品」、「愛嘅反面」、「少少錢畀你睇清楚一個人,又學懂多些人性道理,都係好事」。

有網民拋出反擊的高招,「你整番個excel表畀佢,明確列出見面跟他傾偈鐘錢,每天接手運送他的早餐回公司費用 韓國奇力片  必利吉-P  美國大陰莖 ,因食咗佢的高脂早餐所需的善後減肥費用」、「我肯定還返畀佢,佢買咗幾多個早餐,咪一次過買返幾多個畀佢囉,一次過,唔好拖」

( 休閒生活生活情報 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=G_104838437043546642&aid=176872656