網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
15日,星期日——之二
2008/06/18 10:13:43瀏覽795|回應0|推薦10
所以我決定用〈青蛙王子〉當作報告的題目。這個故事真的跟我很合,因為我跟故事裡面的公主幾乎一模一樣,只差我沒有青蛙可以親,然後把牠變成王子,不過我確實有一個王子(王子先生啦),而且他喜歡一個會吃青蛙的國家(就是法國)。好噁哦。

So I've decided to do my report on The Frog Prince. The story really speaks to me, because I'm practically identical to the Princess in the story except that I don't have a frog to kiss and make into a Prince, but I do have a Prince (Mr. Prince) who loves a place where they eat frogs (France). Gross.



好啦,好啦,嚴格來說,並不是所有的法國人都愛吃青蛙。再說,他們只吃青蛙腿而已。還有啊,世界上有很多噁心的人都在吃青蛙腿,並不是只有噁心的法國人而已。別不相信,我可是說得很有道理哦。

Okay, okay. Strictly speaking, not everybody in France eats frogs. And they only eat the legs, anyway. And lots of gross people everywhere eat frog legs, not just gross French people. Leave me alone. It's a good comparison.
( 創作繪圖 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=DumbDiary&aid=1969291