網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Wooden Heart 木製的心
2016/09/29 11:30:15瀏覽721|回應0|推薦12



Can't you see I love you

Please don't break my heart in two

That's not hard to do

'cause I don't have a wooden heart

我愛你,難道你不明白?

請不要讓我的心碎成兩半

那一點都不難

因為我的心不是木頭做的


And if you say goodbye

Then I know that I would cry

Maybe I would die

'cause I don't have a wooden heart

如果你和我道別

我知道我一定會傷心落淚

說不定還會死掉

因為我的心不是木頭做的


There's no strings upon this love of mine

It was always you from the start

我的這份愛沒有絲線綁住

從一開始就一直屬於你


Treat me nice Treat me good

Treat me like you really should

'cause I'm not made of wood

And I don't have a wooden heart

好好對待我 對我好一點

像盡你的本份一樣對待我

因為我不是木頭做的

我也沒有一顆木製的心


(1960)電影"軍中春宵"主題曲

( 休閒生活音樂 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=gracelover&aid=73465023