網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
You Raise Me Up [Lyrics]
2012/12/05 18:44:32瀏覽700|回應0|推薦2

When I am down and oh my soul so weary

每當我心情低落,我的靈魂如此疲憊

When troubles come and my heart burdened be

每當麻煩接踵而來,我的內心苦不堪言

Then I am still and wait here in the silence

然後,我會在這裡靜靜的等待

Until you come and sit a while with me

直到你出現陪我坐一會兒

 

You raise me up so I can stand on mountains

有你的鼓勵,所以我能攀上的高山

You raise me up to walk on stormy seas

有你的鼓勵,所以我能橫渡狂風暴雨的大海

I am stong when I am on your shoulders

我是如此堅強,當我倚靠著你時

You raise me up....to more than i can be.

因為你的鼓舞....讓我超越了自己.

 

There is no life, no life without its hunger

沒有任何人的人生,可以不經歷痛苦

Each restless heart beats so imperfectly

每一顆躍動不停的心,是如此不完美

But when you come and I am filled with wonder

但當你出現,我的生命便充滿驚奇

Sometimes I think I glimpse eternity.

有時候,我以為我看見了永恆

 

You raise me up....to more than can be.

因為你的鼓舞....讓我超越了自己.

 

When I am down and, oh my soul, so weary;

每當我心情低落,我的心靈如此疲憊;

When troubles come and my heart burdened be;

每當困擾接踵而來,讓我難以承受,

Then, I am still and wait here in the silence,

而我會在平靜安穩中等候,

Until you come and sit awhile with me.

直到你前來,陪伴在我身旁。

 

You raise me up, so I can stand on mountains;

你鼓舞了我,使我得以站在群山之巔;

You raise me up, to walk on stormy seas;

你鼓舞了我,使我得以行走在暴風雨的海上;

I am strong, when I am on your shoulders;

每當我倚靠在你肩上,我是如此堅強;

You raise me up, to more than I can be.

你鼓舞了我,讓我得以超越自己。

Repeat

There is no life - no life without its hunger;

沒有一個生命-沒有生命是沒有渴求的;

Each restless heart beats so imperfectly;

每顆驛動的心,不安地跳動著;

But when you come and I am filled with wonder,

但是當你來到,奇蹟就將我盈滿,

Sometimes, I think I glimpse eternity.

那一刻,我想我瞥見了永恆。


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=ezdays&aid=7103561