網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
妳是我眼裡的依戀 !
2008/11/04 22:15:53瀏覽2104|回應13|推薦85

<>

朋友 email 傳給我 一位下凡的人間天使 - 奧黛麗赫本紀念相冊. 這簡報是 Michael Hsu 編輯的, 我不認識他, 但是感謝他把我最愛最敬佩的 奧黛麗赫本 做了完整的編輯.

一位有著善良慈悲心的人間天使 - 我重新將它以影音模式編輯配樂

分享大家, 希望你們會喜歡 ! 

- Wendy -

背景音樂

Westlife  西城男孩 

When You Tell Me That You Love Me 

Shane:

I wanna call the stars

Down from the sky

I wanna live a day

That never dies

I wanna change the world

Only for you

All the impossible

I wanna do

 

Diana:

I wanna hold you close

Under the rain

I wanna kiss your smile

And feel the pain

I know what's beautiful

Looking at you

In a world of lies

You are the truth

 

All:

And baby

Everytime you touch me

I become a hero

I'll make you safe

No matter where you are

And bring you

Everything you ask for

Nothing is above me

I'm shining like a candle in the dark

When you tell me that you love me

 

Mark:

I wanna make you see

Just what I was

Show you the loneliness

And what it does

Diana:

You walked into my life

To stop my tears

Everything's easy now

I have you here

 

All:

And baby

Everytime you touch me

I become a hero

I'll make you safe

No matter where you are

And bring you

Everything you ask for

Nothing is above me

I'm shining like a candle in the dark

When you tell me that you love me

 

Mark:

Ooooooh

 

Diana:

In a world without you (Mark: world without you)

I would always hunger (Mark: I will always hunger)

 

Mark & Diana:

All I need is your love

to make me stronger

 

All:

Everytime you touch me

I become a hero

I'll make you safe

No matter where you are (Mark: Matter where you are)

And bring you

Everything you ask for

Nothing is above me

I'm shining like a candle in the dark

When you tell me that you love me

When you tell me that you love me

 

Mark:

You love me 

All:

When you tell me that you love me

當妳說愛我時

我要熄滅滿天的星光,
我要生命永遠不死,
我要改變這個世界,僅僅為妳,
所有不可能的事,我都願意去做。

在雨中,我要緊緊抱緊妳,
我親吻妳的歡笑,感受妳的痛苦。
我懂得什麼是美,當注視妳時。
在這個充滿謊言的世界,
妳就是我的真理。

寶貝,
每次妳觸摸我時,
我就變成了一個英雄。
我會保護妳,
無論妳身處何地。
帶給妳想要的一切。
沒有什麼比我更高。
我如同在黑夜中閃動的燭光,
當妳說愛我時

我想讓妳看到我的一切,
看到我的孤獨寂寞。

妳走進我的生活,
停止了我的眼淚,
生活變得那麼容易,
只因妳在我身旁。

寶貝,
每次妳觸摸我時,
我就變成了一個英雄,
我會保護妳,
無論妳身處何地。
帶給妳想要的一切。
沒有什麼比我更高。
我如同在黑夜中閃動的燭光,
當妳說愛我時


如果世界沒有妳,
我的愛會永遠乾渴。

我需要妳的愛,
讓我更加的強壯。

寶貝,
每次妳觸摸我時,
我就變成了一個英雄,
我會保護妳,
無論妳身處何地。
帶給妳想要的一切。
沒有什麼比我更高。
我如同在黑夜中閃動的燭光,
當妳說愛我時  

-  Edited By Michael Hsu -

- Re-Edited Multimedia By Wendy-

Thanks for Michael Hsu's Sharing

 

( 興趣嗜好偶像追星 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=wendybtc&aid=2354961
 引用者清單(1)  
2009/08/29 00:42 【石頭家族 的部落格】 1

 回應文章 頁/共 2 頁  回應文章第一頁 回應文章上一頁 回應文章下一頁 回應文章最後一頁


等級:
留言加入好友
A classy and wonderful woman lives forever
2009/01/18 15:08

She is my favorite star too.  So far, there is no other movie star or any celiberty has the quality comparing to Audrey's elegant classy, and graceful manner.  She definitely was a very unique woman in 20th century.

Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2009-01-19 20:28 回覆:

Absolutely Agree !!


quiqui
等級:7
留言加入好友
永遠的巨星!
2008/11/09 08:34
奧黛莉赫本的美真的很經典而且是永垂不朽, 經的起歲月的考驗.  至今還沒有人可以像她一樣, 即使年華老去, 滿臉皺紋的她仍是美.....謝謝妳的分享!
Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2008-11-09 12:49 回覆:
 不客氣 !

光頭哈比媽媽-Now
等級:7
留言加入好友
知性的妳
2008/11/08 09:32

謝謝你

音樂

美女

都是哈比的最愛

我愛這首歌可是沒人陪哈比對唱

這下我可對這你的部落格對唱了

哈比祝你有美麗的週末與假期

我的好友


Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2008-11-08 10:19 回覆:

嗨! 哈比媽媽

很高興妳喜歡逛我格子. 歡迎隨時來對唱 !

我也會常去逛妳格子喔 !



等級:
留言加入好友
Q-Q
2008/11/06 20:25

赫本是我的愛戀的對像阿!

我心目中的女神!

可能都是男人心目中的女神!

CJ8.gif picture by loogong


Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2008-11-07 00:51 回覆:
看來 赫本還真多粉絲呢 !

奈米
等級:8
留言加入好友
赫本
2008/11/06 10:50
是我的最愛
謝謝讓我有機會再回顧她的照片

Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2008-11-07 00:52 回覆:
不客氣

Ann
等級:8
留言加入好友
偶像
2008/11/05 14:20

她是我的偶像

Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2008-11-06 02:56 回覆:
是啊, 赫本也是我的偶像呢!

子建
等級:8
留言加入好友
beautiful!
2008/11/05 12:58
So nice and so beautiful! Thank you for sharing it, Wendy.
Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2008-11-06 02:57 回覆:

Welcome to visit my blog.  My pleasure to share.


Ricardo
等級:8
留言加入好友
我眼裡的依戀 !
2008/11/05 10:22

Albeit Audrey is in heaven now,

but deep in my heart, she is the most beautiful woman on earth.

Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2008-11-06 02:57 回覆:
Yes. Indeed !

Happiness
等級:8
留言加入好友
The rain in Spain
2008/11/05 08:15
My Fair Lady is one of my favorite movies starred by her. And the song is always used by the teachers to teach pronounciation. Haha. Share with you the excitement of learning something new! When people suddenly realize the enjoyment of learning, the excitement and contentment always make us smile.
Wish you a great day.
Helen
Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2008-11-06 02:59 回覆:

Dear Helen,

Thanks for sharing the MV to here.  I re-post your message as follows : 

My Fair Lady is one of my favorite movies starred by her. And the song is always used by the teachers to teach pronounciation. Haha. Share with you the excitement of learning something new! When people suddenly realize the enjoyment of learning, the excitement and contentment always make us smile.
Wish you a great day.
Helen

d.d.
等級:8
留言加入好友
赫本頭
2008/11/05 08:02
她是我有記憶以來的第一個女名星!因為小時後我們的頭髮一律被削成短短的 "赫本頭"...恆星光芒永遠不滅!Thanks and please feel free with blog's "甜蜜的負擔"...come over whenever you have time...there's never a "must" but "lust"...呵呵!
Wendy 卯瑜 - 美學生活家(wendybtc) 於 2008-11-06 03:02 回覆:

啊 ! 赫本頭 ?  Daidi 倒是讓我想起來了..那時真的流行 [ 赫本頭 ].  Yes. For UDN blog, it's really never a " must " but " lust ".   You know me !  ^_^

頁/共 2 頁  回應文第一頁 回應文章上一頁 回應文章下一頁 回應文章最後一頁