網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
You're my best friend (你是我最好的朋友 ) Queen 皇后合唱團
2013/11/10 19:13:28瀏覽1962|回應0|推薦0



 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

You're my best friend (你是我最好的朋友)
 Queen 皇后合唱團

Ooh you make me live
是你讓我活下去
Whatever this world can give to me
無論這世界能給我什麼
It's you, you're all I see
就是你,我全都看見
Ooo you make me live now honey
是你讓我活下去,心愛的
Ooo you make me live
你讓我活下去

Ooh you're the best friend that I ever had
你是我交過最好的朋友
I've been with you such a long time
我和你在一起已有很長一段時間
You're my sunshine and I want you to know
你是我的陽光,我希望你能明白
That my feelings are true
我的情感是真誠的
I really love you
我真的愛你
Oh you're my best friend
噢!你是我最好的朋友

Ooo you make me live
是你讓我活下去
Ooh I've been wandering round
我曾漂泊許久
But I still come back to you
最後還是回到你身邊
In rain or shine
不論晴天雨天
You've stood by me, girl
你總是在我身邊,女孩
I'm happy at home
我很高興我回到家了
You're my best friend
你是我最好的朋友

Ooo you make me live
是你讓我活下去
Whenever this world is cruel to me
不管世界對我何等殘酷
I got you to help me forgive
你使我懂得寬恕
Ooo you make me live now honey
是你讓我活下去,心愛的
Ooo you make me live
你讓我活下去

You're the first one
你總是最先出現
When things turn out bad
當逆境前來
You know I'll never be lonely
你知道我永遠不孤單
You're my only one
你是我的唯一
And I love the things
我愛這一切
I really love the things that you do
我真的愛你所做的一切

You're my best friend
你是我最好的朋友

Ooo you make me live
是你讓我活下去
I'm happy at home
我很高興我回到家了
You're my best friend
你是我最好的朋友

Oh you're my best friend
你是我最好的朋友
Ooo you make me live
是你讓我活下去
You, you're my best friend
你是我最好的朋友

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=c2JSUXaY-tw

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇