網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
shinhwa-only one
2009/10/13 13:05:27瀏覽528|回應0|推薦3
shinhwa 三輯
2001.0131發行
一開場非常有氣勢的only one live
希望大家會喜歡他們的舞蹈





唯一

Oh!Come on baby,my heart beating tonight....
現在我要更靠近你...
i've been waiting! you make me crazy...
從見到你的那一瞬間....
雖然你在遙遠的地方 但依然看得見---
為了不要讓我在幻覺中醒來 請帶我走 因為這一切都是夢境---
oh -yeah-She's only one!我想抓到你
我不要放棄 My darlin' she's only one!
在我人生的盡頭 喔--我要讓你變成我的女人
昨天有聽留言嗎?有把戒指帶在手上嗎?這一切都是我為你準備的
我想被你的小手緊緊抓住
你到底要躲到什麼時候 看你能躲到什麼時候 ....
請注意每一個視線 我記得你洗髮精的味道 也知道你經常去的地方
別走太遠 你不是一個人
我就住在你的心中
上天可以感覺到 就像早被註定的命運般
這就是你的宿命...
She's only one!我想擁有你 我絕對不要放棄
My darlin'she only one 在我人生的盡頭 喔---我要你變成我的女人
Get on the boogie the rhythm up in the air,yeah all my people get in on to
the groove (Uh Huh)Baby cool like that.It may sound simple,Ice the ear the
wrist the neck and ring Uh,take a step into my car.Yeah Yeah Yeah Yeah That's
it.I see you type of girl with the pearls and all.jewels and all.I heard you
rock a lce and A.Now look at this,l could see you take a pills, Pass the
bills yo,Jiggy pass to the brown home boys check it out It's goin'down.
Don't go away from me,I must gonna get you--my hurt is deep
一切都無所謂 你想躲我也躲不掉
請你打開 打開你的心門 現在
轉自: http://www.bestshinhwa.com/bbs/viewthread.php?tid=116270&fpage=1
台灣創神
( 興趣嗜好偶像追星 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=rurulindune&aid=3287647