網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Let it be me
2013/01/28 22:44:33瀏覽31|回應1|推薦1

I bless the day I found you
I want to stay around you
And so I beg you
Let it be me

Don't take this heaven from one
If you must cling to someone
Now and forever
Let it be me

*Each time we meet love
I find complete love
Without your sweet love what would life be

So never leave me lonely
Tell me you love me only
And that you'll always let it be me

我祈求在遇見你的那一天
我要留在你身邊
所以我懇求你
但願那就是我

別將天堂從我手上奪走
如果你必得愛上某人
從現在到永遠
但願那就是我

每次我們沐浴愛河中
我擁有完整的愛
沒有你甜蜜的愛,人生會是如何?

所以永遠別讓我寂寞
告訴我你只愛我一個
而且你將永遠讓我做你的情人


http://www.youtube.com/watch?v=WvREm7w4slk&feature=share&list=AL94UKMTqg-9CMcJ27g5Z4WH2C9fg7MBLK
( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=hsr123&aid=7263326

 回應文章

hsr
等級:8
留言加入好友
2014/04/26 02:17
數不清花謝花開能留幾抹紅 只看見緣起緣滅愛恨盤心頭 感情的河流 順流逆流難說 不知不覺淚濕衣袖 握不住春去春回生命的轉動 只聽見風言風語環繞我耳後 時間的河流 順流逆流都受 笑聲哭聲哽了喉 天邊高掛的星斗掛了多久 是否永遠燦爛依舊 身邊堆起的傷痛堆了多厚 越想腳步就越沉重 我相信日昇月落夢想會復活 只要我不離不棄握緊我拳頭 人生的河流 順流逆流不休 波濤洶湧都要過