網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Dreamin~John Schneider~夢十七廣告曲~尋夢
2011/07/28 21:57:42瀏覽2625|回應0|推薦0

 

影音如有侵權立即刪除
Dreamin' l'm always dreamin' 尋夢 我一直在尋夢
Dreamin' love will be mine尋夢 愛情會找上我
Searchin' l'm always searchin'找尋 我一直 尋尋覓覓
Hopin' someday l'll find希望 有天會找到
Someone, someone to love me某人 找到愛我的某人
Someone to need me but until then需要我的某人 直到找到為止
Well l'll keep on dreamin'我還是繼續尋夢
Keep right on dreamin'不停的夢想
Dreamin' till my dreamin' comes true夢想 直到我的美夢成真
Dreamin' l'm always dreamin'尋夢 我一直在尋夢
Dreamin' love will be mine尋夢 愛情會找上我
Searchin' l'm always searchin'找尋 我一直 尋尋覓覓
Hopin' someday l'll find希望 有天會找到
Someone, someone to love me某人 找到愛我的某人
Someone to need me but until then需要我的某人 直到找到為止 
Well l'll keep on dreamin'我還是繼續尋夢
Keep right on dreamin'不停的夢想
Dreamin'till my dreamin' comes true夢想 直到我的美夢成真
Well l'll keep on dreamin'繼續尋夢吧
l got ll keep on dreamin'
l got ll keep

( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇