網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
吟先網頁連結音樂*
2013/10/03 20:21:31瀏覽27|回應0|推薦0

吟先網頁連結音樂

【歌詞】

You are not alone   你並不孤單      

Another day has gone, I'm still all alone 又一天過去了,我依然孤獨一人
How could this be?  怎麼會是這樣?
You're not here with me 你竟不在我身邊
You never said good-bye, someone tell me why  你從未說再見,有人告訴我為什麼
Did you have to go and leave my world so cold? 你真的要離去,讓我的世界變冷?
*Everyday I sit and ask myself 每一天,我坐下來問自己
How did love slip away? 愛怎麼會溜走?
Something whispers in my ear and says有聲音在我耳邊輕輕細語:
That you are not alone你並不孤單
I am here with you我就在你身邊
Though you're far away雖然你遠在天邊
I am here to stay我會留在這兒
You are not alone你並不孤單
I am here with you我就在你身邊
Though we're far apart雖然我倆已分開
You're always in my heart但你永遠在我心中
You are not alone你並不孤單
Just the other night另一個夜晚
I thought I heard you cry我以為聽見你在哭
Asking me to come and hold you in my arms要我去將你擁入懷中
I can hear your prayers我聽得見你的祈禱
Your burdens I will bear我將背負你的重擔
But first I need your hand但我需要你伸出手
Then forever can begin(*)才有可能永恆
Oh, whisper three words and I'll come running噢!只要輕喊三個字,我就會趕過去
and girl you know that I'll be there女孩,你明白我一定會到
I'll be there(*)我一定會趕到
You just reach for me, girl女孩,把手伸向我
In the morning, in the evening 不管是清晨或是黃昏
You're not alone, not alone 你並不孤獨
You and me, not alone, oh, together, together...   有你有我,絕不孤單.........

~相伴到老~

歌手:不詳

 

風又吹動你的嘴角

露出你甜蜜的微笑

歲月悄悄的爬上眉梢

你還是我以前的寶

我們又踏上了許願的橋

願望實現有多少

歲月悄悄的催人老

催不掉你在我心裡的好

和你牽伴到老

陪你天涯海角

你的每一次微笑都牽動我心潮

和你相約到老

陪你天涯海角

直到頭髮花白牙齒掉光

你依然是我心裡的寶

 

 http://vlog.xuite.net/play/RTVQa3pZLTI2NjQ0NDUuZmx2

 

陶吉吉--愛很簡單

<:aside id=single-other><:article>


 

( 創作詩詞 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=a226226782&aid=8838273