網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
好歌不厭百回聽:You are my everthing (你就是我的一切)
2009/06/30 22:15:08瀏覽1174|回應0|推薦0

You are my everything– Santa Esmeralda

You're my everything
The sun that shines above you makes the blue bird sing
The stars that twinkle way up
in the sky, tell me I'm in love.

When I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my fingertips
And all the while my head is in a spin
Deep within I'm in love.

You're my everything
And nothing really matters
but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning
with those big brown eyes.

You're my everything
Forever everyday I need you
close to me
You're my everything
you'll never have to worry
Never fear for I am near.

Oh, my everything
I live upon the land
and see the sky above
I swim within her oceans
sweet and warm
There's no storm, my love.

Chorus:
When I hold you tight there's nothing
That can harm you In the lonely night
I'll come to you
And keep you safe and warm
It's so strong, my love.

你就是我的一切

你就是我的一切。
艷陽高掛在天上…
驅使那知更鳥在歌唱著…
星星在晚空閃爍著…
它們都在告訴我已墮入了愛河。

當我吻著你的時候,
就像是雷電衝擊著我每一寸的肌膚。
我就像是深深地迷失在愛的漩渦裡。

你就是我的一切…
你明亮的眸子,
就像早上的晨光…
帶給了我的一切…
帶給了我的所有。

你就是我的一切…
每日、每天我都要和你依偎在一起。
你就是我的一切,和你在一起…
就沒有了憂慮、
更沒有了恐懼。

我的一切…
就是你的樂土,
我們浸浴在愛的汪洋裡…
沒有風浪,只有溫馨和甜蜜。

在我強壯的臂彎裡…
黑暗不會奪去光明,
在我緊密的懷裡…
只有著我溫暖的熱情…
把…愛人…你…輕輕的哄托著。

短衣匹馬青霜劍註譯




( 休閒生活音樂 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=wongkitderek&aid=3091440