網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
(轉貼) Mindy Gledhill- All About Your Heart(from Nicole sharing)
2020/02/24 13:46:45瀏覽290|回應0|推薦3

https://www.youtube.com/watch?v=tGsU4vuJAIo&feature=youtu.beI

I dont mind your odd behavior

你奇怪的行為我並不在意

Its the very thing I savor

那正是爲什麼我喜歡你

If you were an ice cream flavor

如果你是某種口味的冰淇淋

You would be my favorite one

你會是我最喜歡的那種

My imagination sees you

我的想像把你

Like a painting by Van Gogh

置於梵谷畫裡

Starry nights and bright sunflowers

星夜和燦爛的向日葵

Follow you where you may go

跟隨你到各地

Oh, Ive loved you from the start

喔 從一開始我就愛上你

In every single way

以每種可能的方式

And more each passing day

日子過去 我愛你甚於初始

You are brighter than the stars

你的耀眼勝於星辰

Believe me when I say

請相信我說的

Its not about your scars

無關你的疤痕

Its all about your heart

我只在乎你的心

You are a butterfly held captive

你是一隻被束縛的蝴蝶

Small and safe in your cocoon

小巧的你在繭裡才感到安祥

Go on you can take your time

慢慢等待著破繭而出

Time is said to heal all wounds

時間將會撫平你所有的傷

Oh, Ive loved you from the start

喔 從一開始我就愛上你

In every single way

以每種可能的方式

And more each passing day

日子過去 我愛你甚於初始

You are brighter than the stars

你的耀眼勝於星辰

Believe me when I say

請相信我說的

Its not about your scars

無關你的疤痕

Its all about your heart

我只在乎你的心

Like a lock without a key

像一個沒有鑰匙的鎖

Like a mystery without a clue

像一個毫無頭緒的謎題

There is no me if I cannot have you

我將不在如果沒有你

Oh, Ive loved you from the start

喔 從一開始我就愛上你

In every single way

以每種可能的方式

And more each passing day

日子過去 我愛你甚於初始

You are brighter than the stars

你的耀眼勝於星辰

Believe me when I say

請相信我說的

Its not about your scars

無關你的疤痕

Its all about your heart

我只在乎你的心

( 創作另類創作 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=readingclub&aid=131817693