網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
測試五款香港可重用口罩
2020/08/01 23:20:33瀏覽1794|回應0|推薦0

測試五款香港可重用口罩


唔知大家有冇登記政府重用口罩, 環保重用口罩種類其實都好多, 光觸媒口罩係其中一種最多人訂購的可重用口罩, 仲有香港品牌chitton可重用口罩有面膜防敏感功能都有人推薦使用, 但重用口罩清洗要注意什麼? 口罩濾芯功效會唔會受影響?


我上網就買咗五款今日同大家介紹五款可重用口罩, 

可以重用口罩嘅咁畀大家睇睇先! 

咁就係呢五款啦, 第一個呢其實我仲未拆嘅咁梗係唔會同大家,

拆出嚟睇一睇嘅,咁首先呢同大家介紹呢隻咁就美國品牌VENT嚟嘅,

咁佢呢你會見到佢呢度呢有個friend嘅咁樣嘅

咁呢隻呢就佢就唔可以換濾芯嘅大家睇到啦佢冇位置換濾芯

官網建議呢咁其實係防空氣污染嘅時候呢就可以用到5.6,

新冠狀病毒原因啦咁其實就就最好揼咗佢㗎喇咁佢就話如果,

覺得呼吸阻力明顯增加咗呢咁就需要揼咗佢㗎喇咁大家睇一睇先,

咁呢隻呢就係中碼嚟嘅咁佢,你會睇到喇如果我呢,呼吸呢佢個口就會跟住上嚟同埋呢佢呢度呢咁你就可以咁樣,比較貼合個別,咁樣嘅佢呢條帶有彈性㗎

但係呢我覺得有機會呢其實個口罩入面全部得寒嘅係嚟咗大行嘅話, 

咁呢隻呢就話可以99房到0.3,微米嘅細懸浮微粒,單向嘅牌其實呢咁就可以令口罩入面嘅水,同埋二氧化碳快啲排出嘅咁但係呢,咁其實我都覺得有啲焗嘅喺香港用到香港比較潮濕同埋熱嘅咁之後呢,同大家介紹另外一款口罩啦,NGO呢就係紐西蘭嘅品牌嚟嘅咁呢就可以玩女生嘅大家都睇到咁呢隻呢,咁就唔會答咗好多出嚟呀咁大其實呢都ok嘅都比較舒適嘅同埋有咩好處呢就係,呢度呢前面呢,有條鐵線嘅咁就唔會畀佢呢好似頭先嗰個口罩咁樣就會呼吸嗰陣時跟住上落嘅,但係我又唔覺得佢話會好焗呀好熱呀咁樣咁點解呢佢因為呢隻,呢隻口罩呢佢話嗰個過濾呢,咁就係用天然新西蘭羊毛解質, 係啦呢塊嘢喇咁呢就可以防過敏啦同埋有效咁樣過濾空氣中嘅塵埃同埋,咁另外呢佢就話呢隻可以咁就可以過嚟到高達99.99嘅有害空氣傳播細菌,MEO Lite過濾到Made in New Zealand 咁只好處呢我就係覺得佢咁你個口罩即係國外面可以洗,

咁大個入面個濾芯又可以換咁你就可以買多幾個女生都幾個月,我就建議呢

呢個就一個月一個就比較好啲嘅最好呢就買到幾個,咁其中一個女生話放落去用緊啦咁我仲有一個新嘅濾芯嘅,咁你都第三個口罩第三個口罩呢就係喺法國訂返嚟嘅,咁呢度呢都會寫住喺法國做嘅咁呢隻呢就犀利啦,你可以過濾呢樣就係吸引到我嘅原因同埋歐洲標準,Ffp3嘅標準嘅咁一齊嚟睇下呢個口罩,

佢個包裝好靚嘅大家睇到,咁我買呢隻呢咁佢就寫話係,

單車用嘅即係踩單車用嘅嗰啲呢就係揸電單車,

透氣冇咁焗嘅, 做運動出汗就應該會感覺㗎會偷你啲㗎,

兩條大嘅佢都有寫話喺法國設計同埋八個到啦,

咁跟住呢個就係個濾芯啦,咁佢嚟收得都有得玩嘅咁但係呢佢個濾芯嘅價錢呢就

會比較貴少少佢就好似280蚊嘅我記得就係,

咁就可以用到,睇睇先,呢隻呢就可以用到,咁其實如果你真係用,

用兩三個月呀其實用兩三個月都ok嘅,咁到時再買濾心咁都ok嘅咁但係呢係呢

我都唔係好捨得用我諗住呢佢啲高危嘅地方呀,

而家試下戴因為呢我帶眼鏡呀,唔需要就其實都都比較難去大嘅咁佢呢隻呢就係有兩條魔術貼喇,一個黐上面呢個似你條頸後面嘅,

你會見到呢呢隻呢我下面呢有好多嘅位啦,

咁就係我上網睇返啲圖呢就算外國人歐洲人都有,

有機會有呢啲位㗎因為呢佢哋戴頭盔呀,

咁需要有機會就包住咗嘅,係點嘅樣呢而家幾多錢呀

後面條帶嚟嘅,咁樣有機會會好啲㗎,積極不再實啲啦帶,

我都覺得有啲鬆嘅不過佢冇得揀size呀咁冇辦法喇咁眼鏡呢

咁就最好帶一個口罩入面啫條打入面,因為如果帶出面呢佢會整得好高呀,

而家呢其實我自己感覺就,Ok嘅唔好話頂得好高嘅,

同埋呢隻呢頭戲都好舒服㗎,明天要到呢度會排啲氣出嚟,

唔會話有好焗嘅感覺,咁但係呢隻呢對, 標準比較高呀咁大相對就會比較貴

咁我都唔係好捨得買,咁所以我就冇買到濾芯嘅咁遲啲有需要呢可能會上去搬我就買返一女生玩嘅,同埋呢佢呢隻呢幾好㗎,佢有個咩係可以,

跟住話你可以用到幾耐未試過呀因為唔想正式用住

暫時未試過有興趣留意呢佢官網都有寫嘅

咁我就未download個app你用住囉另外有張卡啦有個q r code咁樣畀你嘟啦

咁跟住落嚟呢就第二隻口罩啦之後輪到第四個啦咁就係呢隻清mask,

在新款嘅咁佢佢隻牌子係叫清mask咁就,之前呢就係for出嚟用㗎咁就冇過濾功能嘅咁但係唔知係咪因,留意到今次呢個病情嚴重呀咁就特登做番個口罩係可以過濾,病毒細菌咁樣嘅咁而家係睇下啦,口罩呢

入面都會送一包一包就我記得係十個嘅,

香港官方代理嗰度買嘅,

口罩就咁樣㗎啦咁佢呢度呢就有拆出嚟嘅,

另外呢咁搞掂啦,佢都係咁所以呢其實佢係畀你愛嚟用㗎,

重用口罩清洗60次 


CHITTON可重用口罩 當你做運動做到出曬汗咁成個濕曬嘅時候咁你就可以拆出嚟洗㗎喇, 同埋佢入面係咁樣, 咁咪比較容易清洗啦!



香港重用口罩品牌Chittion




這款新口罩叫CHITTON Pro3Mask,由本地初創公司CHITTON推出,最大賣點是內層物料採用HKRITA殼聚糖紗線紡紗技術打造,殼聚糖有保濕、抑菌、促進皮膚細胞再生及製造天然膠原蛋白等作用,戴上恍如敷Mask咁舒適,而且使用後不會產生異味,可放心長戴。



可重用口罩3D結構 日本光觸媒專利技術貼面設計



內層以外,Pro3Mask還具另外兩層保護,中層有效過濾微粒及阻隔細菌,防水外層則結合了日本光觸媒專利技術,全面防蟎、防菌、防霉、防臭,並能淨化空氣。廠方又稱,口罩採用3D剪裁設計,舒適貼面,清洗重用60次仍能保持99.9%抑菌效果。

光觸媒口罩原理及結構




眼鏡呀咁其實都ok嘅, 都係嗰句最好呢就帶入面嘅,

眼鏡呢最好就爆咗你度㗎

咁我呢其實對我嚟講中文呢係實都有啲大嘅你會留意到呢下面呢度呢

會有啲虛位嘅咁我就上網已經訂咗個

細碼嘅呢個, 好呀到時再試下會唔會好啲喇咁眼鏡呢

其實呢隻又唔會話整到好高嘅都ok嘅, 咁但係呢去, 

唔知呀我同你問題做咩諗佢會跣落嚟嘅

咁另外呢其實英文求解嘅頭帶點用呢頭底度有寫嘅, 

呢度上面等佢唔好跣落嚟

即係好似我而家咁樣

我給你上嚟啦其實我覺得會比之前介紹嗰啲呢

增加淘氣更加舒服嘅

佢就有都係有認證嘅咁就可以過濾到ps3 0.1


防敏感口罩香港


同埋呢你可以呢喺清明嘅時候用㗎即係我自己可能會踩單車用啦或者跑步用喇做專用都得嘅, 呢其實透氣嘅, 我帶咗落去呢,

除咗佢佢咁樣先落嚟之後呢, 你想我都覺得好舒服都係比較有彈性呀同埋佢唔會唔會話我都覺呀, 我就未試過出街大嘅咁可能要做運動先知佢會唔會中毒啦

咁我訂緊, 我都驚佢會跣落嚟嘅, 香港嘅有女生賣嘅點解係都係

佢就話會有一大批貨返緊嚟嘅咁如果大家有興趣買呢咁就可以

即係買埋濾心咁等佢有得玩咁呢香港代理呢就建議喎

一日換一個嘅, 

而家呢種情況呢好似我記得就好似話一個星期!

一塊嘅咁就呢個星期換一塊面睇下你會唔會成日用啦因為我上網睇嗰啲留言

做運動用呢有機會濕嘅咁你個女參濕咗佢都有機會玩㗎!

咁所以最好呢就買多少少過嚟做後備, 


香港黑色口罩


好啦咁最後一個口罩壓軸㗎啦因為我都未開過嘅

咁呢隻呢就係cambridge, 咁就嚟自英國嘅咁你去完本個包裝呢就唔係咁樣嘅因為我係pre-order買返嚟咁佢要帶,個價錢會平咗少少咁但係就冇包裝嘅

睇到得咁多㗎啫,咁而家開嚟睇下我都好緊張呀未睇過,入面有啲咩呢

呢個我都未知係咩嚟嘅,咁我就買咗個,海軍男嘅顏色太多黑色口罩啦,

打開又幾得意喎佢入面呢就咁樣黑色嘅,跟住呢

出面呢兩邊呢

就有調教嘅可以交緊啲啦,

咁而家呢就嚟試下啦,

我帶呢其實都有少少鬆鬆地吖呢啲為咁所以呢我應該要係用

你粒交緊啲嘅而家就拉緊啲去試下啦,

呢度一樣都係有鐵線,

你撳實佢嘅大得貼啲,呢個相對呢,

嗰度冇咁大聲呀但我又唔會覺得好緊㗎因為佢呢度呢

有得交呀,佢呢度唔係好緊要但係呢度我而家教緊呢其實都keep嘅

暫時呀我就唔會覺得佢好熟㗎咋因為未試過出街帶呀可唔可以今日幾多度

我睇下會唔會好焗㗎喇咁另外呢

我睇下呢個咩嚟嘅先,

我呢個我呢區住耳仔嘅,

咁樣呀等待慢慢研究下因為我都係啱啱拆嘅啫, 

呢度有犀利啦你就有咩咁犀利呢

你就呢就聲稱

我睇睇先啦, 聲稱呢用咗工卡活性碳濾網,係啦入面都睇到嘅感覺好高級呀

跟住同埋達到99級別過濾嘅咁可以,咁佢呢隻呢

就可以過濾到最細一個累到pm 0.3, 微粒嘅污染物嘅

咁我再睇一睇佢有咩特別啦,咁就話過濾到咗架同埋消滅空氣中99

Percent嘅微粒子咁包括細菌㗎,

口罩規格


咁另外呢佢達到n95級別濾網呢咁就可以消滅同埋咗檔舊,顏色嘅但係因為我pre order,另外就你學識,咁我睇咗黑色啦咁我想試下第二啲色咁呀冇咁悶呀,
咁我暫時戴上去都覺得好舒服嘅,

冇人等我今日帶返工, 途中會唔會覺得太焗呀太熱呀或者出汗嘅

但係呢隻呢, 個好處就係唔會好似呢隻咁樣,

呼吸嘅時候個口就唔會跟住旭得咁犀利呀感覺上冇咁焗呀, 

我未試清楚等我試清楚呢,會再即係同大家講一講嘅咁呢隻呢我就相對上覺得

喺咁多隻口罩入面呢係比較焗少少嘅,

咁你就搬我都仲有prada嘅咁咪好誇張呀已經去到五月尾喇

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=onlineshoppinghk&aid=146533429