網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
俄羅斯(Russia)歌手 Sofia Feskova 參賽歌曲My New Day
2020/11/24 04:02:17瀏覽556|回應0|推薦20

2020年歐洲青少年音樂大賽(Junior Eurovision 2020),11月29日將在波蘭舉行.

俄羅斯(Russia)歌手 Sofia Feskova 參賽歌曲 My New Day

歌詞翻譯

The sun’s shadow will colour the morning.

The new day will be great!

I paint my life with a bright colour.

I will open the sails to the wind.

Miracles are near me.

Believing in a fairy tale, I live, and I sing!

To the light of stars that sparkle,

Where in the night, dreams are coloured bright,

To the clouds so soft and subtle

One step ahead – go!

太陽的陰影會使早晨變色。

新的一天將會很棒!

我用鮮豔的色彩描繪我的生活。

我將揚帆揚帆。

奇蹟在我附近。

相信童話,我活著,我唱歌!

對於閃耀的星星,

在夜晚的夢中,色彩繽紛,

烏云密布

領先一步–走吧!

Touch the skies!

The whole world feels like home, there I’ll stay,

It’s my new day

觸摸天空!

整個世界就像家一樣,我會留下來,

這是我的新一天

Happy is the only who could once

Understand the importance

Of making their every moment better.

快樂是唯一可以一次

了解重要性

使他們的每一刻都變得更好。

For so many years,

Chasing new heights,

Sharing our hearts (ooh)

So, facing your fears,

Keep calm and fly!

這麼多年了

追求新的高度

分享我們的心(哦)

因此,面對您的恐懼,

保持冷靜,飛翔!

To the light of stars that sparkle,

Where in the night, dreams are coloured bright,

To the clouds so soft and subtle

One step ahead – go! Touch the skies!

The whole world feels like home; there I’ll stay,

It’s my new day (oh-oh-oh-oh)

Here’s my new day!

對於閃耀的星星,

在夜晚的夢中,色彩繽紛,

烏云密布

領先一步–走吧! 觸摸天空!

整個世界就像家一樣; 我會留下來

這是我的新一天(哦,哦,哦,哦)

這是我的新一天!

( 休閒生活音樂 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=julian2021&aid=152620909