網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
一首打動你的心的歌曲 The Lucky Ones
2018/05/14 05:24:56瀏覽2343|回應0|推薦34

這是一首得到英國音樂比賽"Golden Buzzer"的歌曲.它是一對父子的合作作品.看到這個家庭如此的融洽,再聽這首歌曲,真是感動.

The Lucky Ones 

Lay your head on me, as I fall to sleep

Put your arms around mine. Stay here by my side

We’re the lucky ones. Only just begun

Others leave too young. We’re the lucky ones

’till your eyes can see, I’ll be all you need

Put your hands in mine. Stay here by my side

We’re the lucky ones. Only just begun

Others leave too young. We’re the lucky ones

Promise me no matter how the years change us

You’re perfectly and perfect, just how you were meant to be

And all through our lives I’ll be yours

Say you will be mine

We’re the lucky ones. Only just begun

Others leave too young

But we are the lucky ones

We are the lucky ones

幸運者

當我睡著時,把你的頭靠在我身上

把你的手臂放在我的身邊。 留在我身邊

我們是幸運的。 才剛剛開始

其他人離開太年輕。 我們是幸運的

'直到你的眼睛能看到,我會滿足你的需要

把你的手放在我的手中。 留在我身邊

我們是幸運的。 才剛剛開始

其他人離開太年輕。 我們是幸運的

無論多年來如何改變我們,都要答應我

你完美無缺,只是你的本意

而在我們的生活中,我會成為你的

說你會是我的

我們是幸運的。 才剛剛開始

其他人離開太年輕

但我們是幸運的

我們是幸運的

( 心情隨筆雜記 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=julian2021&aid=111781574