網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Burning_為愛燃燒
2007/11/08 00:03:45瀏覽644|回應0|推薦19

親愛的我對你的愛無止境...

Passion is sweet Love makes weak
You said you cherised your freedom so
You refused to let it go

Follow your fate Love and hate
never failed to seize the day
Don't give yourself away

Oh when the night falls
And you`re all alone
In your deepest sleep
What are you dreaming of

My skin's still burning from your touch
Oh I just can't get enough
I said I wouldn't ask for much
But your eyes are dangerous
So the world keeps spinning in my head
Can we drop this masquerade
I can't predict where it ends
If you're the rock I'll crush against

Trapped in a crowd
Music's loud
I said I loved my freedom too
Now i`m not so sure i do
All eyes on you
Wings so true
Better quit while your a head
Now i`m not so sure i am

My soul, my heart
If you`re near or if you`re far
My life, my love
You can have it all

強烈的感情是甜蜜的,而愛使我們脆弱
你說你珍惜你的自由,所以你拒絕失去它

跟隨你的命運 ,不管是愛還是憎恨
一定抓住那一天,不要給你自己離開的機會

哦 ~ 當夜晚降臨,你所有的孤獨
在你沉沉的睡眠之中,你正夢到什麼

我的皮膚因為你的碰觸而劇烈燃燒
哦 ~ 我就是不能變得滿足
我說我不要求很多 ,只是你的眼睛太危險
因此我在頭腦裡繼續編織世界
我們能沉迷於這個化妝舞會嗎
我不能預測它什麼時候結束
如果你是岩石,我會打碎它

大家被困在這裡,音樂的聲音很大
我說我也愛我的自由
現在我卻不能確信我是否真的如此

你眼睛裡的所有,翅膀是那麼真實
當你的思想都離開時
現在我更不確信我是否真的如此

我的靈魂, 我的心
如果你願意靠近或遠離
我的生活 我的愛,你便能擁有全部

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=imymemy&aid=1350812