網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Angel Queen (天使女王)
2007/10/10 20:01:55瀏覽1778|回應6|推薦24


Angel Queen

Floating down from the sky
從天而降
Lovely angel queen it's you
我最愛的天使女王就是你
Shaken from her long sleep
從千年沉睡中被喚醒
Lovely angel queen it's you
我最愛的天使女王就是你

Touching others like a child
像孩童般動人
Loving others for a while
卻如曇花一現
Come and take my hand my heart
我願全心全意付出予你
In time we will be together
當我們相處時

When we will say goodbye
當我們說再見的時候
There'll be no tears from me
我不會掉下一滴眼淚
Time passed by so fast
時光很快的飛逝
I love you
我愛你
I'll remember you forever
我會永遠記得你

1000 years she rules the earth
她統治世界一千年
Lovely angel queen it's you
我最愛的天使女王就是你
Lighting flashes cold as ice
光亮的閃光就像冰一樣寒冷
Changing everything she sees
改變了所有她看到的一切

Touching others like a child
像孩童般動人
Loving others for a while
卻如曇花一現
Come and take my hand my heart
我願全心全意付出予你
In time we will be together
當我們相處時

When we will say goodbye
當我們說再見的時候
There'll be no tears from me
我不會掉下一滴眼淚
Time passed by so fast
時光很快的飛逝
I love you
我愛你
I'II remember you forever
我會永遠記得你

When we will say goodbye
當我們說再見的時候
There'll be no tears from me
我不會掉下一滴眼淚
Time passed by so fast
時光很快的飛逝
I love you
我愛你
I'll remember you forever
我會永遠記得你

如果你不急著離開,接下來還有更多好聽的喔!↓(反白就看到了)
F.R. David - Music/F.R.大衛 - 音樂
Bertie - Casablanca/伯提.海根斯 - 卡薩布蘭卡
Charlene - I ' ve Never Been To Me/夏琳 - 忘了我是誰
Stephen Bishop - It might be you/史蒂芬.畢夏 - 或許是你
Lobo - Me and you and a dog named Boo/灰狼「羅伯」 - 我與你和名叫布的狗狗
F.R.David - Words/F.R.大衛 - 情話
Atlantic Stars - Always/大西洋之星合唱團 - 直到永遠
Crystal Gayle - Don't It Make My Brown Eyes Blue/克莉絲朵.蓋兒 - 莫讓我淚眼朦朧
Ben E. King - Stand by me/班伊金 - 站在我這邊
Don McLean - Crying/唐.麥克林 - 淚流滿面
Daniel Boone - Beautiful Sunday/丹尼爾.布 - 美麗星期天
Jewels Newton - Shanghai memories of 1945/茱兒.紐頓 - 1945年上海的回憶
Kansas feat. L.S.O. - Dust in the wind/肯薩斯合唱團 - 風中之塵
The New Seekers - I'D Like To Teach The World To Sing /夢想家合唱團 - 世界歡樂頌
Lynn Anderson - Rose Garden/琳恩.安德森 - 玫瑰花園
Kim Carnes - Bette Davis's eyes/金.康尼絲 - 貝蒂黛維絲之眼
Ottawan - Hands Up/渥太華合唱團 - 舉起雙手
The Turtles - Happy Together/烏龜合唱團 - 歡聚
Aneka - Japanese Boy/安妮卡 - 日本男孩
F.R. David - Girl You Are My Song/F.R.大衛 - 女孩,妳是我的歌
Richard Sanderson - Reality/理察.山德森 - 真實感
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=imymemy&aid=1223589

 回應文章

Nan
等級:8
留言加入好友
這些歌曲失聯了
2012/01/09 13:49
連結在別人網路上的歌就是有這點麻煩,不捨得刪掉這篇,是因為當時花了心思美編
♥ nan 的儲藏室 ♥

Carlosreno
Can Shanghai memories of 1945 be removed forward ?
2007/11/16 05:32

Hi, Nan

All the songs in your website is wonderful  but I enjoy the song Shanghai memories of 1945 the best. To tell the truth, this is why I find your site initially. However, you know when I visit your site I have to wait for quit a bit to hear this song  until the other songs arragned in front of it played over. I wonder if Shanghai memories of 1945 can be removed forward a little bit.

Sincerly,

Calosreno


琇子
等級:8
留言加入好友
^^
2007/10/11 21:29

還有這一招~~~~好妙

您真厲害

啥都會 偶像

可以貼來小舖嗎?啊里啊多


金如意
等級:8
留言加入好友
很辛苦咧
2007/10/11 14:56

  早上趕時間,差兩秒都覺得慢,而且早上的城邦,速度都比較慢!

一邊等,一邊穿衣服,沒有馬上聽到,還空出來來,打出 抗議,抗議!

很辛苦咧!你都不知道,人家的辛苦 

Nan(imymemy) 於 2007-10-11 15:16 回覆:

小姐你粉難伺候喔~~~

現在還會不會粉慢啦?)))))))


金如意
等級:8
留言加入好友
抗議
2007/10/11 08:11

吼!下歌好慢喔! 抗議!抗議!

Nan(imymemy) 於 2007-10-11 14:50 回覆:
會嗎?
我一點開網頁就聽到了說

七琴
等級:8
留言加入好友
wow )))
2007/10/11 03:03

excellent!!

if i may ask... how did you do "反白"?

ps, sorry that i can't type in chinese now

Nan(imymemy) 於 2007-10-11 13:13 回覆:
其實沒啥訣竅!
不打字的顏色的語法時,字就是那種黑黑白白的顏色,
只要打上白色字的語法,就無法顯示字的顏色了,反白就看到囉!