網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
I Can't Stop Loving You 我無法停止愛你
2016/09/06 10:32:19瀏覽599|回應0|推薦7

 

(I can't stop loving you) 我無法停止愛你  

I've made up my mind 我已下定決心  

To live in memory of the lonesome times 忍受孤獨生活在愛的回憶裏  

(I can't stop wanting you) 我無法停止想你  

It's useless to say 多說其實無益  

So I'll just live my life in dreams of yesterday 我將永遠活在往日的舊夢中  

(Dreams of yesterday)  

Those happy hours that we once knew 我們曾經共享快樂的時光  

Tho' long ago  雖然事隔多年

they still make me blue 依然令我難以釋懷  

They say that time heals a broken heart 人們說時間可以治療心靈的創痛  

But time has stood still since we've been apart 但自我倆分手後,時間並沒有撫平我心靈的創痛

(1962)

 

 

( 休閒生活音樂 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=gracelover&aid=73266578