網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
首頁背景音樂--Still here
2007/07/13 21:17:13瀏覽800|回應0|推薦9
琳恩瑪蓮改編王菲代表作「我願意」
很有意境的一首歌,不是嗎?
I just can`t help it
我無法抗拒
No matter what you say
無論說什麼
It sounds you`re far from okay
我聽見你的失落
I know you`re hurting
感覺你的心
So please just stop the lie
請別再說謊
Just say, say you`ll try
只要 對我你願意

Try to stop hiding, and show me how you are
不隱藏自己 作真實的你
I see through all the faces you put on
我看穿你的武裝
I know you`re wondering, just how you got to this
你的困惑 會變成怎樣
All you`ve lost, all you missed
是疑惑 是錯過和失去

But it will be fine, and you`ll be smiling
都會過去的 你微笑想著
And you`ll be grateful, for what`s still there
一切將好轉 依隨你的心
And you`ll be hoping that you still have it here
如你所期盼 你還是在這裏
The things you thought you lost,
關於失去的心
The things you thought were gone
就讓它完成過去

I wish I`d seen it
我希望看見
A long time ago
一段時間後
At least, now I know
至少 我知道
I need your promise
因爲你承諾
No point of asking why
不再有理由
Just say, say you`ll try
只要 對我你願意
Try to stop hiding…
不再逃避
But it will be fine…
都將過去
( )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=gogoirene&aid=1088584