網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
安 靜 - Still by Hillsong
2009/12/22 22:32:53瀏覽1349|回應0|推薦47

渴望極致的安靜, 四下無聲, 黑暗中感覺身體微微的 規律的 震動, 是心臟 推動自己.

呼吸輕緩, 耳中咻~咻~咻 聲音逐漸清晰, 是血液 陣陣流過.  造物主之奇妙, 使我呼吸 心跳 血流都有定時, 於 伸手不見五指的黑暗裡, 證明我存在.

若連自己都聽不見, 如何傾聽愛侶的心? 當然更聽不見 神的聲音.

Still - Hillsong

Hide me now
Under your wings
Cover me
within your mighty hand

When the oceans rise and thunders roar
I will soar with you above the storm
Father you are king over the flood
I will be still and know you are God

Find rest my soul
In Christ alone
Know his power
In quietness and trust

安 靜 - 約書亞樂團

1. 藏我在 翅膀蔭下
遮蓋我 在祢大能手中
當大海翻騰波濤洶湧
我與祢展翅暴風上空
父你仍作王在洪水中
我要安靜知祢是神
 
2. 我靈安靜 在基督裡
祢大能 使我安然信靠
 
當大海翻騰波濤洶湧
我與祢展翅暴風上空
父祢仍作王在洪水中
我要安靜知祢是神
( )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=gigglytail&aid=3610175