網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
【音樂】Kelly Clarkson - Because of you
2010/12/24 21:23:13瀏覽605|回應2|推薦0

我用的事超連結請點

Kelly Clarkson

I will not make
The same mistakes that you did
我不會重重蹈你的覆轍
I will not let myself
Cause my heart so much misery
我不會讓自己如此痛苦不堪
I will not break
The way you did, you fell so hard
我不會像你那樣分手,你太絕情了
I've learned the hard way
我已經親身經歷過
To never let it get that far
不願意再受到傷害

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
因為你 我總是小心翼翼
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
因為你 我學會小心以免受到傷害
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
因為你 我發現很難相信自己和身邊的人
Because of you
I am afraid
因為你 我害怕

I lose my way
我很迷茫
And it's not too long before you point it out
不久你就察覺到了
I cannot cry
我不可以哭
Because I know that's weakness in your eyes
因為我知道會成為你眼中的弱者
I'm forced to fake, A smile, a laugh every day of my life
我不得不每日假裝地強顏歡笑
My heart can't possibly break
我的心不可以再碎
When it wasn't even whole to start with
徒一開始它就開始
I watched you die
我看見你漸漸消沉
I heard you cry every night in your sleep
我聽到你每晚在哭泣
I was so young
我還如比稚嫩
You should have known better than to lean on me
你應該知道不該太依賴我
You never thought of anyone else
你從來不為別人著想
You just saw your pain
你只看到自己的痛楚
And now I cry in the middle of the night
而現在我在深夜哭泣
For the same damn thing
出於與你相同的原因
Because of you
I never stray too far from the sidewalk
因為你 我總是小心翼翼
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
因為你 我學會小心以免受到傷害


Because of you
I try my hardest just to forget everything
因為你 我用盡全力忘記一切
Because of you
I don't know how to let anyone else in
因為你 我不知道怎再愛上別人
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
因為你 我耻笑自己空虛的生活
Because of you oh yeah
因為你 oh yeah
I am afraid
我害怕
Because of you
因為你

***

ㄚ魚每次聽這手都如痴如醉呀~

所以一定要推給各位朋友們

相信很多人也知道這首歌

因為它有點年紀了...

對了對了~ㄚ魚是用超連結喔

所以點才能聽^ ^

( 心情隨筆雜記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fish89&aid=4729601

 回應文章


等級:
留言加入好友
2010/12/25 21:45

謝啦~感激不盡

聖誕快樂喔~



等級:
留言加入好友
第一名
2010/12/25 19:32

這首歌真讚啊~

讓我聽了飄飄欲仙(又不是毒品!)

浪味仙~讓我快樂似神仙

扯遠了~

這首歌我也有聽過喔~

爆爆好聽的

不過呢這張圖也不錯ㄟ~

可不可以貼上來啊~

呵呵

♥ ㄚ魚 ♥(fish89) 於 2010-12-25 21:14 回覆:

你喜歡就好~

圖我會天到你的聯絡簿那~

謝謝你來回應^ ^