網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
【Chris De Burgh -Lady in Red歌詞&音樂盒】
2014/07/03 06:51:19瀏覽1066|回應1|推薦35
 

Chris De Burgh -Lady in Red歌詞&音樂盒】 http://vlog.xuite.net/play/c1RGQmFFLTE2NzM4MTM5LmZsdg==

Chris De Burgh -Lady in Red

http://vlog.xuite.net/play/QzI2RFhOLTMyODU5ODUuZmx2

Chris De Burgh -Lady in Red歌詞:

I've never seen you looking so lovely

 as you did tonight

I've never seen you shine so bright

I've never seen so many men

ask you if you wanted to dance

They're looking for a little romance,

 given half a chance

I have never seen

that dress you're wearing

Or the highlights in your head

that catch your eyes I have been blind

The lady in red is dancing with me

 cheek to cheek

There's nobody here,

it's just you and me,

It's where I wanna be

But I hardly know

this beauty by my side

I'll never for get,

the way you look tonight

I've never seen you looking

so gorgeous as you did tonight

I've never seen you shine

so bright you were amazing

I've never seen so many people

want to be there by your side

And when you turned to me

and smiled, It took my breath away

I have never had such a feeling

Such a feeling of complete

and utter love, as I do tonight

The way you look tonight

I never will forget,

the way you look tonight

The lady in red

The lady in red

The lady in red

My lady in red (I love you)

穿紅衣服的女士(中文譯本)

我從未見過你像今晚那般可愛,

我從未見過你那樣光芒四射,

我從未見過有那麽多男士邀請你一起跳舞,

給另一半一個機會,開始一段戀愛.

我從未見過你穿的那件連衣裙,

還有那吸引人目光的光亮的長髮,

我曾那麽的眼拙!

穿紅衣服的女士,

她正在與我跳舞!

緊緊的貼著,

這裏沒有別人,

只有你和我.

要問我這是在哪,

我不知道,

我身邊的你如此美麗,

我將永遠難以忘記.

我從未見過你像那晚那般驚艶,

我從未見過你的光芒那樣閃耀,你太迷人了.

我從未見過那麽多人希望你在他們身邊.

當你選擇我幷對我微笑,

令我的呼吸停止,

昨晚,令我完完全全的陷入愛裏.

我永遠不會忘記那晚的你,

穿著紅色的裙子.

穿著紅色的裙子.

穿著紅色的裙子.

穿著紅色的裙子.

穿著紅色的裙子.

我愛你.

 

/巴黎戀人劇照&網路  /瑀璇

主格網址:蓮音心靈(談笑一生)

PO之文:【此情可問天】:(七十九)

PO之文:【小黛自製動圖-練習篇】:(一) 

 

 

( 創作其他 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=demy1973l&aid=14728105

 回應文章

小黛
等級:8
留言加入好友
2014/07/03 17:29
Great Day Images