網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
【I wish you enough....】
2011/06/05 21:49:03瀏覽78|回應0|推薦1

(pic: Crust Pizza) 

受益良多~...


I wish you enough sun to keep your attitude bright no matter
how gray the day may appear.
"我祝你有足夠的陽光, 使你在不論多暗淡的日子裡也保有明亮的心態,"

I wish you enough rain to appreciate the sun even more. 
"我祝你有足夠的陰雨, 因而更加感恩陽光的燦爛."
 
 I wish you enough happiness to keep your spirit alive and everlasting.
"我祝你有足夠的快樂, 來保持你的精神常青."

I wish you enough pain so that even the smallest of joys in life may appear bigger.
"我祝你有足夠的苦難, 以至生活中最微不足道的開心也顯得巨大."
 
 I wish you enough gain to satisfy your wanting. 
"我祝你得償宿願, 滿足你的慾望."
 
I wish you enough loss to appreciate all that you possess.
'我祝你有足夠的失落,去感恩你的擁有."

 I wish you enough hellos to get you through the final good-bye.
"我祝你有足夠的問候, 來協助你走過最後的再見."

( 心情隨筆心情日記 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=cleversking&aid=5292801