網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Because I love you【陳淑樺】(歌美人更美!)
2020/03/13 11:19:09瀏覽299|回應0|推薦4

https://youtu.be/45VghWr99c4?t=40

(From YouTube)

Because I love you

因為我愛妳

If I got down on my knees & I pleaded with you

如果我向妳下跪屈膝 向妳祈求寬恕

If I crossed a million oceans just to be with you

如果我穿越千山萬水 只為了能與妳相依

Would you ever, let me down?

妳還會讓我失望嗎 ?

If I climbed the highest mountain just to hold you tight

如果我攀上最高的山峰 只為了抱緊妳一點

If I said that I would loved you every single night

如果我說;就算在每個孤獨的夜晚 我仍深愛妳

Would you ever, let me down?

妳還會讓我失望嗎?

Well Im sorry if it sounds kind of sad,

如果這些話語帶著憂鬱 真的抱歉

Its just that Im worried

我只是擔心

So worried That you let me down

很擔心 擔心妳會離我而去

Because I love you, love you love you

因為我愛妳!愛妳!愛妳!

So dont let me down

不要拒絕我 好嗎?

If I swam the longest river just to call your name

如果我游過最長的河流 只為呼喚妳的名字

If I said way I feel for you would never change

如果我說; 我對妳感情永遠不變

Would you ever fool around

妳會覺得我愚蠢嗎?

Well Im sorry if it sounds kind of sad,

如果這些話語帶著憂鬱 真的抱歉

Its just that Im worried,

我只是擔心

Cause I’m so worried That you let me down

因為我很擔心妳會離我而去

Because I love you, love you love you,

因為我愛妳!愛妳!愛妳!

So don’t let me down

所以不要讓我失望

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=charlesyuen&aid=132030935