網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
[初七日記]情人節及穿搭
2016/02/15 08:11:01瀏覽176|回應0|推薦5
各位親愛的版友早上好Smile
首先很高興的跟各位報告
我昨天(即20160214周日兼初七兼情人節)在我天上地下執政的掌權的師長親友(簡稱七十人/神佛菩薩委員會)及我親愛的另一半澔澔的陪伴下度過一個快樂的情人節:)
感謝讚美主(就是我們自己,讀此經者應當會意):)

然後插撥兩則預言
首先
跟據家表姨的預言
英女王很快會讓位給威廉王子
查爾斯王子放棄繼承權

The second one is that Justice Kennedy of the United States Supreme Court will be charged with many crimes and have to leave his post.
PTL!
(sorry, suddenly there is something wrong with my computer so I have to type in English)

For the below part, only those who signs the non-disclosure agreement may see TKS!
(Palido SOle!Barnabas+_+)






















The gentleman who showed up is not my beloved,but he is also a Budha, sun moonXXX Budha。  We still have a good time:)Thanks for all your blessings。

EA dark blue short T
BB dark blue or black long T-shirt
Tru dark blue cashmere sweater
Bar "Chin color" thin jacket
Giv overcoat
K&C dark blue jeans
SF belt
PS 9-color socks
CD 3-color leisure shoe
GJ blue watch (little Bai)
Loe purple bracelet
PS blue-purple scarf
Gucci Star of David chain (which mysteriously disappear)

(以下因為電腦突然恢復中文運作能力
改用中文寫)
我們去了教會
但沒待多久就離開了
日月寶光佛真慈悲
居然說他被教會的講道感動(原文的意思應該是充滿愛與滿足(?)的地方)
我們逛了微風的Cartier, Armani Collezione跟Paul Smith)

晚餐諸天神佛都有代表到場
其中我有注意到我一被聖靈感動講/想出國小四年級的導師的時候
隔壁一桌馬上離開!

晚餐後回旅館
日月寶光佛退回了我送他的情人節禮物(讀此信者應當領會:P)
我一個人去逛大安森林公園/奧林匹克山
很愉快
回來後在lobby及旅館房間聖靈充滿
雖然很累但很開心:)

我準備把這篇日記轉貼到TT跟城邦後就換裝出門去大安公園
然後去"古"墨商旅吃早餐
期待ingSmile

In the love of Christ/Budha!
Barnabas+_+
 
20160215(Monday)8:01AM(Taipei Asus Zeit);make few corrections and posted here同日8:06AM
( 心情隨筆雜記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=barnabas&aid=46877715